Gæstebog - hvordan
Fra : Niels Jørgen Engel

Dato : 03-10-02 23:50

Jeg har overtaget en hjemmeside efter en afdød kollega.

Her er indsat en glimrende gæstebog - som jeg har ønsket at overtføre til en
anden hjemmeside på samme server. Det virker bare ikke !!!

Jeg benytter samme mapper og filnavne, men hvis jeg blot kopierer mappen
_Derived og de benyttede filer over - og forsøger at benytte dem får jeg
fejlmeddelelsen :

Web-side med aktive FrontPage-komponenter

Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.

Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke ?

Niels J.

Niels Jørgen Engel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-02 00:49

Fri, 4 Oct 2002 00:49:34 +0200, skrev "Niels Jørgen Engel"
<niels.engel@skolekom.dk>:

>Web-side med aktive FrontPage-komponenter

>Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke ?

Hvis du vil stadig bruge samme gæstbog, så finde et webhotel med
FP Extensions, du skal nok regne med at det koster lidt.

Spørg evt. dit nuværende webhotel, om der er mulighed for det.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-10-02 21:01

"Niels Jørgen Engel" <niels.engel@skolekom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> anden hjemmeside på samme server. Det virker bare ikke !!!

Hvis det er et "gammelt" FP web-sted så forsøg at importere hele møllen:
Filer => Importer. Så henter FP de væsentligste ting med der kan få det til
at køre på det nye web-sted - forhåbentligt.

mvh
Ulrik