Forhandlergaranti til 3 mand?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 03-10-02 22:28

Hvis jeg får lavet et stykke værkstedsarbejde på min mc og derefter sælger
den - kan den nye ejer så påråbe sig garantien fra mit værksted?

Følger garantien på reparationen motorcyklen eller personen som fik udbedret
defekterne?

Med venlig hilsen

Jens Didriksen
www.harleyluja.dk (HD-website)
www.blueberetsmc.com (MC-klub)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 04-10-02 18:07

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den - kan den nye ejer så påråbe sig garantien fra mit værksted?
>
> Følger garantien på reparationen motorcyklen eller personen som fik

Jep, det kan den nye ejer godt. Reklamationsretten følger det reparerede.
Det kan selvfølgelig være, at værkstedet brokker sig ud fra devicen "går den,
så går den", men så pudser du bare forbrugerrådet på dem

--
mvh. Claus Rolsted - staaaaaaaadiiiiiiig motorcyklist uden mc
Pt. Vespa ET2 møvert-style | http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=89