Graffikproblemer i BF1942
Fra : Jan Rysz

Dato : 03-10-02 21:26

Jeg besidder følgende

XP 1600+
256 MB PC2100 ram
Asus V-8170 MX440 m. 64 MB DDR
SB PCI-128

Spillet hakker som en gal, når jeg kører 800*600*16

Hvad kan problemet være, for det virker fint nok til andre spil ?

Jeg kan ikke finde drivere Asus.com. Der ligger kun til ver. 27.20 , og min
hedder ver. 29.40a

Er der andre steder jeg kan finde drivere til mit kort ?

Eller andre ting der kan hjælpe ??

MVH
Jan Rysz

Fra : Brian Bünger Kottal

Dato : 04-10-02 05:16

Hej jeg har samme problem med et GForce 2 GTS kort.
Det lader til at det er grafik driveren der driller (læs readme filen) - men
jeg har prøvet et par stykker nu bla. 29.xx 30.xx (hvad de nu lige hedder)
og lige nu kører jeg med 40.41 - men det hakker aligevel.

Men du kan finde driver til dit kort her : www.reactorcritical.com

Er der andere der har en løsning på problemet ?

/Brian

Fra : Jan Jeppesen - Forre~

Dato : 04-10-02 10:33

"Brian Bünger Kottal" <brian_kottal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andere der har en løsning på problemet ?

Min hakker nogle gange i SP men ikke i MP (ok, nogle gange hakker den,
men det er når der er connection problems.)

Hakker jeres i begge dele ?

Hilsen

Jan

Fra : KKJ

Dato : 04-10-02 14:52

Hej.
Jeg ved ihvertfald at hvis man sætter "bots" for højt , hakker den. Prøv at
se hvad den står på - det kan være det er det. Ellers ved jeg ikke.
KKJ