Hvor købes bremseskiver billigst
Fra : Søren N

Dato : 03-10-02 21:10

Skal bruge en ny/brugt bremseskive til i bag til min zx10 da den er under
min.. Hvor købes de billigst??
--
M.v.h
Søren Nistrup

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-10-02 21:53

"Søren N" <2503480m001nospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Skal bruge en ny/brugt bremseskive til i bag til min zx10 da den er under
> [...]

www.louis.de er et godt bud på en spritny skive...

Ellers er der diverse brugtforhandlere:
www.spinnin-wheel.se
http://www.mrc-gmbh.com
http://www.gebrauchtteile.com/
http://www.gebrauchtteile-rasch.de/

Håber du kan bruge det til lidt!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Søren N

Dato : 04-10-02 13:47

Hej NG
Kan ikke finde bagbremseskiver til zx10 hos www.lois.de
M.v.h
Søren Nistrup

Fra : Jan Vagle

Dato : 03-10-02 22:50

http://www.spiegler.de/html/

--
Jan Vagle
.............................oOo

Fra : RasmusZX9R

Dato : 04-10-02 15:07

" > Skal bruge en ny/brugt bremseskive til i bag til min zx10 da den er
under
> min.. Hvor købes de billigst??

Her kan du ihvertifald få en:
http://www.bartonmotors.co.uk/parts/zx10.htm
Om det er det billigste sted, ved jeg ikke.
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

http://www.kandu.dk/

Fra : Denise

Dato : 08-10-02 08:42

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
>
> Her kan du ihvertifald få en:
> http://www.bartonmotors.co.uk/parts/zx10.htm
> Om det er det billigste sted, ved jeg ikke.

Hej Rasmus
OT. Kig lige ind og hils på mig ved lejlighed, sidder sammen med Hans Svane
(tidl.flymek) samt Sven Krall Sørensen fra skiklubben, i OS lige ved
strandvejsporten. Altså hvis du har lyst.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 04-10-02 18:39

Hej Søren

Min kammerat købte engang et par skiver til hans Kawazaki gpz600. De var
billige, men desværre havde de været FOR billige, idet de rustede bare de
blev udsat for en dråbe vand.

Resultatet var altid rustrøde for og bagfælge. Han satte efter kort tid et
par originale på i stedet.
Jeg vil derfor fraråde dig at montere uoriginale skiver, da du ikke ved hvor
god kvaliteten er! -før det er for sent vel at mærke.

Mvh. Morten
NX650

Fra : Armand

Dato : 05-10-02 17:22

M. G. Nielsen. <test@test.dk> skrev i en
> [...]
ved hvor
> god kvaliteten er! -før det er for sent vel at mærke.

Har det ikke været uoriginale støbejerns(!) -skiver!
Der findes en del øvrige leverandører af uoriginale rustfrie skiver!

Hvad var nu det link(.se?), hvor man/vi igennem sammenligning fandt ud
af hvilken anden Suzuki at GSXR 250'eren havde skiver til fælles med?
Stedet havde da vist også tålelige priser :-/

ANYONE?

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-10-02 17:17

> [...]
> af hvilken anden Suzuki at GSXR 250'eren havde skiver til fælles med?
> Stedet havde da vist også tålelige priser :-/

www.gpartners.se men er skiftet til http://www.ebcbrakes.nu/ De er åbenbart
ved at lave om på siden og der mangler selvfølgelig lige akkurat listen der
omfatter hvilke skiver der sidder på de forskellige modeller Men det
kommer vel.

Allan Bojesen