Lymfekræft
Fra : AEK

Dato : 03-10-02 20:58

Hejsa !

En venindes far har fået konstateret lymfekræft.
Hun vil gerne have lidt at vide om dette : bl.a , hvordan
overlevelsesprocenten er .

Hendes far skal have : Kemo, strålebeh. og operation - det lyder
alvorligt.......

Venlig hilsen
Knudsen

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Alexander

Dato : 25-10-02 23:50

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:ani7fj$ec4nq$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> [...]
> overlevelsesprocenten er .
>
> Hendes far skal have : Kemo, strålebeh. og operation - det lyder

Jeg ved ikke noget om overlevelsesprocenten, men jeg ved, at
overlevelseschancen kan forbedres ved urologi.

Læs selv her:

http://www.csen.com/theory/cancer.htm

http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine.htm

Held og lykke!