mms
Fra : Lene Lindencrone Kon~

Dato : 03-10-02 20:44

Hejsa...
er der nogen der ved hvor man kan prøve de her mms beskeder
Hilsen Peter

Fra : Christian

Dato : 03-10-02 21:41

www.inaphone.com

Fals

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-10-02 21:55

> www.inaphone.com

Og det virker ganske forrygende. Hver morgen modtager jeg med et skævt
smil dagens Side 9 pige fra Ekstra Bladet på min Nokia 7650. Herligt.

Nye baggrundsbilleder hver dag. Desuden modtager jeg også vejrudsigten
med grafik og det hele fra DMI. Og det bedste af det hele, indtil videre
er servicen gratis. Det bliver det desværre bare ikke ved med at være.

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 03-10-02 22:06

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-10-02 22:49

>>> www.inaphone.com

> Okay hvordan får du dem, kan di gi nogen links

Det kan jeg godt. Via min 7650 kalder jeg op til www.inaphone.com 's WAP
side. Der indefra har du mulighed for at se den seneste Side9, og evt.
tilmelde at du vil have den nyeste til sendt kvit og frit hver morgen.

Det er meget nemt at bruge, så kald og via WAP. Så burde det være lige
til at sætte op for jer. Husk også at konfigurer 7650'eren til at kunne
modtage MMS'er via www.inaphone.com 's WAP opsætning.

Fra : V-Toby

Dato : 05-10-02 07:16

Jeg kan heller ikke. og jeg har sonofon og køere på GPRS.
er der nogen da ved hvorfor???

Mvh
Tobias Klint

Icq: 162025029

Fra : L@rs K

Dato : 03-10-02 22:30

Hvordan har du tilmeldt dig til at modtage "side 9" tingen og vejrudsigt ?

Jeg har tilmeldt mig ved inaphone for et par måneder siden og modtog
derefter opsætningen, siden har jeg ikke set noget.
Når jeg logger ind på deres site, ser jeg kun "Velkommen"

L@rs

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-10-02 22:49

> Jeg har tilmeldt mig ved inaphone for et par måneder siden og modtog
> derefter opsætningen, siden har jeg ikke set noget.
> Når jeg logger ind på deres site, ser jeg kun "Velkommen"

Se mit svar til Michael.

Fra : Brian Christensen

Dato : 04-10-02 10:00

Jeg kan heller ikke få det til at virke. Når jeg skriver at den skal sende
mig tdc instilligerne til gsm siger den bare ugyldige instillinger. Jeg har
en nokia 3510

Fra : Ja Kristiansen

Dato : 07-10-02 08:46

Jeg har gjort alt det som der er er skrevet ovenover og jeg modtager også
side 9 pige mm.

Men hvordan med billeder jeg har taget.....? er det helt umuligt at sende
dem videre til andre ??

Jan

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-10-02 10:55

"Ja Kristiansen" <jan@hartmanns.dk> wrote:

> [...]
>side 9 pige mm.
>
>Men hvordan med billeder jeg har taget.....? er det helt umuligt at sende

"Helt umuligt" er nok så meget sagt. Du kan sende billeder via infrarød,
bluetooth, MMS og e-mail, så der er muligheder nok. Alt hvad du skal
gøre, er at læse i manualen!

Peter