Tyske schlager Hits
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-02 20:38

Var lige en tur gennem salgshitlisten, "Hitlisten.dk"s arkiv for at se om
den stærkt stigende interesse for slager-musik i Dannevang, har givet sig
udslag i at cd-erne "Tyske Schlager Hits" sælger bedre og bedre, henholdsvis
for nr. 1, 2 og 3.

TYSKE SCLAGER-HITS MERE OG MERE POPULÆRT
Det kan hermed bekræftes at den nyeste "Tyske Schlager-Hits nr. 3 er den
bedst sælgende af de 3 udkomne cd-er.
Den har ganske vist kun nået en 3. plads, mod den første cd, som nåede en
1. plads. Men "Tyske Sclager-Hits 3" har været flere uger på hitlisten og
sammenlagt har dens placeringer gjort den til den hidtil bedst sælgende cd.
Og den er i sidste uge nr. 7, så den kan jo fortsætte.

CD-ERNE "HITS PÅ DANSKTOPPEN" STORMER OGSÅ FREM
Den danske slager-feber giver sig også kraftigt udslag på
opsamlings-cd-listen, hvor den nyeste cd i serien "Hits på Dansktoppen" er
den hidtil bedst sælgende.

Det går fremad på alle måder. Mon den har vippet P3-musikken af pinden om 20
år, måske?

Fra : Familien Rohde

Dato : 03-10-02 20:43

Go´e gamle Åge skrev:

> Det går fremad på alle måder. Mon den har vippet P3-musikken af pinden om
20
> år, måske?

Det er ikke utænkeligt. 20 år passer meget godt med at dem der vil have mere
end Helmut & Co er flyttet til en koloni på en anden planet.

Der findes dog et enkelt blødt punkt hos danske mænd når tales kommer på
sclager musik tyrol; www.oktoberfest.de

Mvh. Søren

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 04-10-02 07:00

> Der findes dog et enkelt blødt punkt hos danske mænd når tales kommer på
> sclager musik tyrol; www.oktoberfest.de

Jaaa! Storbarmede tyske møer (ok, det er ikke nødvendigvis et kønt syn), der
serverer øl i literkrus. Så kan man da godt se bort fra baggrundslarmen
(musikken)

Mvh
Søren

Fra : Michael Schrøder

Dato : 03-10-02 20:47

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d9c9b36$0$96761$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det går fremad på alle måder. Mon den har vippet P3-musikken af pinden om
20
> år, måske?

OK.....så lad os se om 20 år. Men så skal vi heller ikke snakke mere om det
inden da...!
Michael

Fra : Jimmi

Dato : 03-10-02 22:14

Farvel Åge, der røg du i Kill filter.
Jeg kommer ikke til at savne dit pladder.

/Jimmi

Fra : Familien Rohde

Dato : 04-10-02 19:00

Tak for patterne via mail Åge - de varmer i en kold tid! Jeg anede ikke at
du kendte til den slags..

Mvh. Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-02 20:05

Familien Rohde <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d9dd719$0$11449$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Tak for patterne via mail Åge - de varmer i en kold tid! Jeg anede ikke at
> du kendte til den slags..
>
> Mvh. Søren
_______

Hvad ?????

Hilsen Åge

Fra : Familien Rohde

Dato : 04-10-02 20:43

> Hvad ?????

Jeg fik dette på mail fra system@babesline.dk :

[start]

Denne anbefaling er blevet sendt til dig fra Babesline af Åge.
Hvis du vil besvare denne mail skal det ske til: halldorsson@post.tele.dk
www.babesline.dk finder du masser af erotik.

Hej,Søren

Jeg synes du skal se på www.babesline.dk

www.babesline.dk

[slut]

Hvis ikke du har sendt det Åge så er der andre der bruger dit navn /
adresse.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-02 22:21

Familien Rohde <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d9def3d$0$11425$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvis ikke du har sendt det Åge så er der andre der bruger dit navn /
> adresse.
>
> Mvh. Søren Rohde
______

Hvad for noget er sendt. Jeg kan ikke se noget. Hvad står der? - Det er da
ikke fordi det betyder noget, jeg er sådan set ligeglad. Enhver kan jo gætte
at sådan noget pladderværk ikke kommer fra en e-post-adresse som bruger
afsenderens rigtige navn. Enhver ville jo kunne finde afsenderen via
teleDanmarks e-post-adressekatalog.

Hilsen Åge

Fra : Familien Rohde

Dato : 05-10-02 08:40

> [...]
> at sådan noget pladderværk ikke kommer fra en e-post-adresse som bruger
> afsenderens rigtige navn. Enhver ville jo kunne finde afsenderen via

Hej Åge,

Du har nok ret. Det jeg modtog var indsat som tekst i min sidste post. Jeg
har slettet mailen igen, og kan derfor ikke sende den til dig.

Jeg må bare konkludere at nogen nok har brugt dit navn til at sende spam
med. Det er såmænd okay...

Hav en god weekend!

Mvh. Søren Rohde