DK - grænseplader
Fra : Jimmy H. Jensen

Dato : 03-10-02 17:58

Kan I venligst oplyse min omkring lov og regler vedrørende indregistering af biler
på danske grænseplader, så som hvor lang tid man må køre på den osv.

Med venlig hilsen
JImmy H. Jensen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide
-- Fra IP:194.177.224.237

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 03-10-02 18:43

"Jimmy H. Jensen" wrote:

> Kan I venligst oplyse min omkring lov og regler vedrørende indregistering af biler
> på danske grænseplader, så som hvor lang tid man må køre på den osv.

Næ, men www.retsinfo.dk kan, brug pegasus søg grænseplader,
eller T*S, men det er vanskeligt at finde rundt der.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : TGD

Dato : 04-10-02 09:41

"Jimmy H. Jensen" <hoffa@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kan I venligst oplyse min omkring lov og regler vedrørende indregistering
af biler
> på danske grænseplader, så som hvor lang tid man må køre på den osv.

Der er svjh. ikke nogle tidsbegrænsning, det er derfor man har hævet prisen
pr. dag for pladerne, før i tiden kørte folk rundt med pladerne ligeså lang
tid de ville.

Du kan lige tjekke efter ved at ringe til CRM.

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 04-10-02 12:22

Jimmy H. Jensen skrev:

> Kan I venligst oplyse min omkring lov og regler vedrørende
> indregistering af biler på danske grænseplader, så som hvor
> lang tid man må køre på den osv.

Se kapitel 21 (§§ 119-127) i Bekendtgørelse om registrering og syn af
køretøjer mv. (Bek. 1350 af 18. december 2000).

TT