Cpi
Fra : René Gamrath Mortens~

Dato : 03-10-02 15:23

hej er der nogle der har lidt erfaring angående en cpi popcorn,
kvalitet eller noget ragelse man skal holde sig væk fra ?

Fra : Peter Landin

Dato : 03-10-02 15:40

Jeg har en CPI Popcorn og jeg syntes den er total god... jeg har ingen fejl
haft..

Hvis du skal have tunet den til så er den meget nem..

Hilsen
Peter Landin

Fra : RP

Dato : 03-10-02 16:47

> hej er der nogle der har lidt erfaring angående en cpi popcorn,
> kvalitet eller noget ragelse man skal holde sig væk fra ?

CPI er på kvalitetsniveau med andre taiwanske mærker som f.eks. PGO. En
ganske fin knallert, der med den rigtige pleje kan gå massevis af kilometer.
Men skal du igang med noget tuning, vil jeg nok anbefale en anden type
knallert.

// RP

Fra : Kent

Dato : 03-10-02 22:49

"RP" <news@skill.dk> skrev i en meddelelse news:anhoq3$td6$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
> Men skal du igang med noget tuning, vil jeg nok anbefale en anden type

Ved du evt. hvor hurtigt den løber uden begrænsninger - ikke tunet?

Vh
Kent

Fra : Trosborg

Dato : 03-10-02 22:56

> Ved du evt. hvor hurtigt den løber uden begrænsninger - ikke tunet?

Hejsa

Jeg har ikke en selv, men min søn farter rundt på en popcorn.
Uden skiven i variatoren og et forrør med større diameter går den fint 60.
Ned ad bakke løber den sine 70 kmt.

Egentlig er den forbavsende god at køre på, og når den holder til ham, så
holder den til alle.
Den kan sagtens køre på forhjulet under opbremsning, ligger fint i kurverne
osv.

God fornøjelse med pilleriet.

Poul

Fra : Alex Sønderby Knudse~

Dato : 06-10-02 17:35

"René Gamrath Mortensen" <gamrath@wanadoo.dk> wrote in message
> hej er der nogle der har lidt erfaring angående en cpi popcorn,
> kvalitet eller noget ragelse man skal holde sig væk fra ?

Jeg tror ikke jeg ville købe en Popcorn. Den er altså ikke specielt nem at
tune, i forhold til så mange andre. Ikke efter hvad jeg har hørt i hvert
fald!!
Hvis den skal være brugt kan man købe en brugt. DBA er nok ikke lige det
bedste sted, men der findes mange folk som virkelig passer på deres scootere
som vil sælge deres for ca 10.000 (prisen på en popcorn).
Og så er de sikkert pillet ved, så det behøver man jo så ikke ud og gøre..

Mvh. Alex