Fotofælder
Fra : Tiger

Dato : 03-10-02 14:49

Hej !

Er der nogen der har erfaringer med at betvivle fotofælder ? Jeg mener, det
er sgu da svært at se hvem der har været fører af en MC (man har jo hjelm
på) Er det ikke politiet der skal bevise hvem føreren har været ?

/Tony

Fra : Carsten

Dato : 03-10-02 15:09

Det har været diskuteret sådan ca. 1000 gange her i gruppen.
Prøv at søge på groups.google.com

Carsten

Fra : AW på TRX

Dato : 04-10-02 10:56

> Det har været diskuteret sådan ca. 1000 gange her i gruppen.
> Prøv at søge på groups.google.com

Prøv også Uffes hjemmeside:

http://www.twe.net/ticket.html

øverst er der link til den samlede korrespondance.

Det er det bedst beskrevne tilfælde jeg kender.

Allan
TRX 850

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-10-02 21:36

> [...]
>
> http://www.twe.net/ticket.html
>
> øverst er der link til den samlede korrespondance.
>
> Det er det bedst beskrevne tilfælde jeg kender.

_________________________

Det er sgu tankevækkende læsning!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Michael Kristensen

Dato : 03-10-02 16:00

> [...]
> er sgu da svært at se hvem der har været fører af en MC (man har jo hjelm
> på) Er det ikke politiet der skal bevise hvem føreren har været ?

Har været oppe en del gange. Jeg har også haft spurgt ovre i dk.jura.

Og (min) konklusionen er:

Hvis du bliver snuppet i en fotofælde får du tilsendt bøde med billede.
Hvis du nægter at betale og nægter at udtale dig om hvem føreren er, dropper
politiet sagen, da de ikke må/gider at føre en sag, de med 99 % sikkerhed
taber i retten.

mvh - Michael Kristensen (sv650s)