Hvordan laves stiplede linier???
Fra : Thomas Holme Larsen

Dato : 03-10-02 15:07

Hej til alle.
Jeg har været inde på flere sider, og set at folk er begyndt at
bruge stiplede linier når man vil adskille dele af siden.

Jeg bruger Frontpage XP.

Jeg har fundet ud af at indsætte en vandret streg og få gjort den
stiplet f.eks. ----------------
Men hvordan får jeg lavet stiplerne mindre, så de næsten ligner
punktummer: f.eks. ..................................

Nogle kan også få disse streger til at stå lodret, hvordan gøres
det?

På forhånd tak.

Thomas Holme Larsen
thl@mentor-it.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bendt

Dato : 03-10-02 20:34

"Thomas Holme Larsen" <thl@mentor-it.dk> wrote in message
> Nogle kan også få disse streger til at stå lodret, hvordan gøres

Du er kendt med siden www.html.dk kan jeg se. Hvorfor kigger du ikke lidt
rundt derinde?
Det laves med CSS. Læs deres guide; http://html.dk/tutorials/css/ og du er
allerede hjulpet godt hen af vejen, for undervejs kommer du til denne;
http://html.dk/tutorials/css/lektion11.asp

Mvh
Bendt