Haynes manual RF900r
Fra : Jens_B_Rasmussen

Dato : 03-10-02 13:53

Nu har jeg ledt her der og hos Haynes og Clymer selv.

Men jeg kan ikke finde en værkstedshånd til Rf900 hvad gør i andre med
denne mc ?

Jeg har nemlig kun Owners manual og den er ikke sindsygt ophidsende hvis
man vil skrue lidt selv.

Jens
RF900R
GSx600F

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-10-02 14:28

"hvad gør i andre med denne mc"

Sælger den.. Nej, spøg til side. Mon ikke Birgers billige bøger i
Randers har noget.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-10-02 14:49

"Jens_B_Rasmussen" <Jens_B_Rasmussen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne mc ?
>
> Jeg har nemlig kun Owners manual og den er ikke sindsygt ophidsende hvis

Der findes dersværre ikke en haynes eller clymer til RF600 og RF900... Men
du kan jo købe en værkstedmanual til den..den koster vist 500 kr ved dit
værksted.. Eller de skulle i hvert fald gerne kunne skaffe den til dig!

I den står der alt hvad du drømmer om, den er også på 500 sider eller sådan
noget!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Moe

Dato : 03-10-02 16:35

Nu står jeg jo også og mangler en værkstedshåndbog. Er der nogen der har en
mening om hvilken der er bedst Haynes/Clymer eller de originale fra (i mit
tilfælde) yamaha.

Mvh Martin

Fra : Jens_B_Rasmussen

Dato : 04-10-02 07:30

ja muligvis har jeg selv fundet en del af svaret

http://www.repairmanuals.com/

har da ihvertfald OEM repair manual til omkring 57 dollars

Jens
RF900R

http://www.kandu.dk/

Fra : Moe

Dato : 04-10-02 14:35

> ja muligvis har jeg selv fundet en del af svaret
>
> http://www.repairmanuals.com/
>
> har da ihvertfald OEM repair manual til omkring 57 dollars

Kommer der så ikke (hvis man er uheldig) told og moms oveni?

/Martin

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-10-02 00:35

> Nu har jeg ledt her der og hos Haynes og Clymer selv.

http://www.primediabooks.com/Companies.asp

bo-gsxR