Follow the white rabbit
Fra : hjalte aka. izeqb

Dato : 03-10-02 12:20

Er der nogen der ved hvad hende pigen fra matrix hedder?
Hende med kaninen.

Har søgt lidt på nettet, man jeg kan sg' ikke finde noget

Fra : Per Kristensen

Dato : 03-10-02 12:45

"hjalte aka. izeqb" <isak@city.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad hende pigen fra matrix hedder?
> Hende med kaninen.
>
> Har søgt lidt på nettet, man jeg kan sg' ikke finde noget

Bunny ;?

Fra : Oskar Stern

Dato : 03-10-02 12:53

"hjalte aka. izeqb" <isak@city.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad hende pigen fra matrix hedder?
> Hende med kaninen.
>
> Har søgt lidt på nettet, man jeg kan sg' ikke finde noget

Er det ikke "DuJour" spillete af Ada Nicodemou?

Oskar Stern
-------------------
"She's talking that invisible friend of hers ..'God'." - Bart Simpson

Fra : Devast8or

Dato : 03-10-02 15:28

Jo, det er hende. http://us.imdb.com/Name?Nicodemou,%20Ada

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : hjalte aka. izeqb

Dato : 03-10-02 22:49

> Er det ikke "DuJour" spillete af Ada Nicodemou?

Tak

Fra : Emil Rune

Dato : 04-10-02 17:25

"Oskar Stern" <oskar@wohlen.com> skrev i en meddelelse

> "hjalte aka. izeqb" <isak@city.dk> wrote in message

> Er det ikke "DuJour" spillete af Ada Nicodemou?

"What do ya say DoJour....Should we take him with us?" "....Definitely!"

Emil