Situationsfornemmelse og nudisme
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-02 03:41

Situationsfornemmelse og nudisme

Ved at tale med en nøgenkultur-interesseret er det gået op for mig at der er
lighed med skrivekløe som min på nettet, og folk der gerne vil ses nøgne.

Alle håber at skabe noget gavnlig og vinde accept - evt blot overfor sin
egen indre domstol. Og hvis en grad af popularitet eller venskab skulle
opstå, så ville det også være fedt.

Der bør naturligvis være fri adgang til både sproglige og kropslige
ytringer, når de ikke er praktisk generende for andre.

Lov bør kun forbyde mailbombning og virus, og nettet bør vente med
sanktioner, indtil en domstol har talt, udfra klare letforståelige regler
(klarere end fundatser).

Noget helt andet er, at det er klogt af vise situationfornemmelse - ikke
overfor kværulanter (fx netcops), men overfor folk der har det handicap, at
de er konforme.

Det er de konforme der er handicappet og kræver særlig hensyntagen, så de må
åbne sig og være præcise i hvad de finder uønsket - såsom nøgenbadning ved
strand hvor deres børn leger, eller at indlæg i dk.X berører dk.Y.
Hysterikere der opblæser disse sager til noget stort, bør afkræves
forklaring.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-10-02 05:19

Thu, 3 Oct 2002 04:40:34 +0200, skrev "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com>:

> [...]
>strand hvor deres børn leger, eller at indlæg i dk.X berører dk.Y.
>Hysterikere der opblæser disse sager til noget stort, bør afkræves

Hvad vi ikke ønsker:

Indlæg, som foregiver at være ontopic ved at bruge
nudisme/nøgenkultur som subject og så senere i indlægget afslører
sandheden:

At du er smækfornærmet over dine mange offtopic indlæg om alt
muligt, som generer mange usenetbrugere fordi det er uvedkommende
indlæg i de pågældende grupper.

Og derfor gør, hvad de kan for at spære for dine muligheder for
at poste i nyhedsgrupper.

Dine indlæg er i 98 % af tilfældene ulidelige og direkte sårende
over for mange, når du mere eller mindre mener at pædofili skulle
være tilladt.

Fut: news:dk.admin.netikette, som bør følges, da en evt. debat om
det ikke er ontopic i dss.

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 03-10-02 23:54

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]

> strand hvor deres børn leger, eller at indlæg i dk.X berører dk.Y.
> Hysterikere der opblæser disse sager til noget stort, bør afkræves

Hej Bo

Vi er helt enige i ovenstående.

Jeg har prøvet at komme ind på http://www.glistrup.com men enten er der
noget galt eller oz ved jeg ikke...