tabs til Elvis Presley: suspicious minds
Fra : **LOC**

Dato : 02-10-02 23:20

Hej

Jeg har længe kæmpet med at lytte introen af til Elvis Presleys suspicious
minds.

Jeg tænker på den part hvor guitaren spiller. Der bliver spillet noget
fingerspil i introen, men kan ikke lige finde kombinationen.

Tænke at nogle af de kloge herinde kunne klare den.

**LOC**

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-10-02 23:34

**LOC** wrote:
> [...]
> fingerspil i introen, men kan ikke lige finde kombinationen.
>
> Tænke at nogle af de kloge herinde kunne klare den.

Mon ikke det kører i samme akkorder som resten? Jeg ved godt, at det ikke er
verdens største hjælpe, men lidt har vel også ret.

http://www.olga.net/dynamic/browse.php?local=main/p/presley_elvis/suspicious
_minds.crd

Suspicious Minds (By Mark James)
================
[Sung by Elvis Presley; (c) Press Music, Inc. 1969.]

G C
We're caught in a ...
D C G
because I love you ...
G C
Why can't you see, ...
D C D C Bm D7
when you don't ...

(1st Chorus:)
C G Bm C D
We can't go on together, with ...
Em Bm C D D7
and we can't build our dreams, ....

2.
G C
So, if an old friend I know, ...
D C G
would I still see ....
G C
Here we go again, asking ...
D C D C Bm D7
You can see these tears ...

(2nd Chorus:)
C G Bm C
We can't go on together, ....;
Em Bm C B7sus4 B7
and we can't build our dreams, ...

Em Bm C
Oh, let our ..
I'll dry the ...
Em Bm C
Let's don't let a good ...
D G C G D7
you know I've never, lied to ....

(repeat first verse and fade)
Chord diagrams:
Bm - |224432| or |xx4432| D7 - |xxo212| B7 - |x212o2|
Em - |o22ooo| B7sus4 - |x2425x|

Fra : **LOC**

Dato : 03-10-02 00:25

akkorderne kan jeg sagtens, det er mere introen, hvis man lytter til den
laves der et helt specielt fingerspil, det er det jeg har problemer med.

Du skal ellers have tak for dit bidrag

**LOC**