Skærm demoer
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-10-02 23:25

Jeg fandt lige to imponerende flotte skærmdemoer, og de fylder kun 64k
stykket, - det er helt imponerende hvad de har fået ud af de 2x 64k.
http://home.no.net/pcdude/Sider/downloads.htm (to nederste)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 03-10-02 00:02

Michael Lund Sørensen skrev:

> Jeg fandt lige to imponerende flotte skærmdemoer, og de fylder kun
> 64k stykket, - det er helt imponerende hvad de har fået ud af de
> [...]

Ja, det er ret imponerende demoer. Tak for linket. :)

Madsen.

Fra : Fax_Modem

Dato : 03-10-02 16:10

Wauw, der er dælemen flotte. Specielt den anden demo er imponerende - bare
man selv kunne alve sådan noget

mvh.
jesper

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in