Det HAR været 1. oktober
Fra : Peder Porse

Dato : 02-10-02 22:33

Det HAR været 1. oktober-er der slet ingen, der oplevede noget, vi andre
må høre om!

pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Martin_P

Dato : 03-10-02 06:23

>Det HAR været 1. oktober-er der slet ingen, der oplevede noget, vi andre
>må høre om!
>
>pp
Nope ikke endnu - skal først på jagt i weekenden....

Martin_P

Fra : Torben F@rum

Dato : 03-10-02 12:14

"Peder Porse" <pp@pederporse.dk> skrev i en meddelelse
> Det HAR været 1. oktober-er der slet ingen, der oplevede noget, vi andre
> [...]
Jo

Tog afsted 1. oktober efter arbejde var på reviret kl 17.00
17.05 stødte jeg en rå men 2 lam, råen smuttede med det ene lam, mens det
andet blev.
Efter små 5 minutters roden i et læhegn trak lammet ud på åben mark og blev
skudt på små 10 meters afstand med min 6,5x55
18.30 havde jeg endnu et dyr for som jeg betragtede gennem min
riffelkikkert.
Dyret stod med spejlet til og jeg ventede blot på at det kom med siden til,
men dyret ville det anderledes sprang i skjul i et let spring.
Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : John Reinau

Dato : 03-10-02 14:03

Skal først afsted søndag aften.!!!! så nu må vi se hvordan det går, jeg har
mit første dyr tilgode endnu .
Mvh
www.danhunters.dk

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 03-10-02 14:04

"Peder Porse" <pp@pederporse.dk> skrev i en meddelelse
> Det HAR været 1. oktober-er der slet ingen, der oplevede noget, vi andre
> [...]
Jo-Jo
Min hund er i gang med at føde hvalpe.

Hilsen Villy www.byrvang.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-10-02 18:45

> Det HAR været 1. oktober-er der slet ingen, der oplevede noget, vi andre
> må høre om!
>
> pp

Justitsministeriet, har lovet mig svar i løbet af denne måned. så vil det
vise sig om denne sunde fornuft sejre, eller en magtsyg politimester får sin
vilje.

Tommy

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-11-02 18:21

Må vi høre mere om "politimesteren" ??

Martin

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-11-02 04:21

"Martin Sørensen" <ms@danhunters.dk> skrev i en meddelelse
> Må vi høre mere om "politimesteren" ??
>
> Martin

Hej
Det har været diskuteret herinde før, men meget kort fortalt, lavede
politiet en tvivlsom razzia hos mig, efter halvanden år var jeg i retten og
blev dømt for nogle små våbenlovsovertrædelser. PGA. politiets måde at
håndtere sagen på, lod dommeren staten betale mine omkostninger og
anbefalede at jeg fik mit jagttegn igen, det syntes politimesteren ikke, og
nu har jeg ventet syv måneder på at justitsministeriet skal træffe en
afgørelse.

Tommy

Fra : Claus Johannsen

Dato : 07-10-02 11:11

Jo da! Fantastisk flot vejr, høj himmel, sol, og skjorteærmer. Fem timers
jagt, fem mand og tre hunde, vi drev kun jagt på brakarealer og udbyttet
blev 3 ræve, og 6 fasaner. De tre ræve var i samme såt og blev skudt inden
for få minutter af forskellige poster. I samme såt blev der skudt to
kokke,rå og to lam gik bagud. Men ikke mindre end to ræve, gik ud af siden
uden for skudhold.
Med til oplevelsen af denne såt hører også: Ved første skud på kok, letter
en af vores kongeørne, (som vi har her i Lille Vildmose) fra en græsmark et
par hundrede meter, fra min post. Med tunge vingeslag begynder den at cirkle
sig højere og højere op, for til sidst at glide mod Høstemark skov. Et
fantastisk syn som jeg efterhånden har set nogen gange, men lige
fascinerende hver gang.
Kort tid efter det syn, var der pludselig bevægelse i det høje græs foran
mig, og en ræv kom til syne på grøftekanten, det blev den endeligt.
Mit resultat blev en ræv og en kok, men en rigtig god jagt dag, sammen med
gode jagtkammerater og nogle fantastiske oplevelser rigere
En rigtig god jagtdag her i Østhimmerland.

Hilsen. Claus

Fra : Mickey

Dato : 08-10-02 23:20

Nååårr, PP har måske ikke selv været på jagt endnu ?? .....nå nej væsenet skal passes..

Fra : Peder Porse

Dato : 10-10-02 19:43

Mickey wrote:
> Nååårr, PP har måske ikke selv været på jagt endnu ?? .....nå nej væsenet skal passes..
> "P

Jo, såmænd har han så..

3 gange..og på lørdag for første gang i år i min egen skov..

har set pænt godt med vildt..

Var på en harejagt, hvor der faldt 5 af dse langørede.

Han været på råvildtjagt 2 gange..der faldt 4 og 1..og 2 ræve..

Hart selv skudt hare, and og råvildt..og til nu fået det, jeg har skudt
til..

Dejligt jagtvejr i år...

´kNÆK OG BRÆK
pp