TV-in på MSI Geforce 4 Ti-4600
Fra : Jesper Laursen

Dato : 02-10-02 22:52

Hejsa

Jeg søger noget hjælp ang. at få billede fra min video eller dvd-afspiller
ind på pc via TV-in på ovennævnte kort.

Jeg har inst. en Nvidia VideoCapture driver og kan også godt vælge dette i
f.eks WinProducer eller Windows Movie Maker.

Problemet er blot, at billedet er sort.

Jeg har aldrig "leget" med video-in før, og er derfor lidt lost. Er her en
venlig sjæl der kan komme med en beskrivelse af hele processen eller evt.
smide et link til emnet??

Venlig hilsen Jesper Laursen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 03-10-02 21:04

Har fundet ud af det..

Fra : 007

Dato : 04-10-02 18:05

On Thu, 3 Oct 2002 22:04:27 +0200, "Jesper Laursen"
<j.laursen@stofanet.dk> wrote:

>Har fundet ud af det..

Hvor ville det være fedt, hvis du også delte det med os andre!

--
007
AKA

Fra : Jesper Laursen

Dato : 05-10-02 21:57

Hehehehe.......jeg fandt simpelthen bare ud af, at kablet jeg havde, kun
kunne føre signal den ene vej.

Ville ikke poste det, da det jo faktisk var lidt pinligt.. :)