Centrering af tabel i Netscape
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 02-10-02 21:49

Jeg forstår ikke helt hvorfor de sider jeg lavet ikke står centreret i
Netscape. Jeg har tildelt td tag'et en align=center, men alligevel står den
ikke centreret. Hvad gør jeg galt? Se evt. på www.fclund.dk

Fra : Brian Thomsen

Dato : 02-10-02 22:21

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev:
<SNIP>
> Jeg forstår ikke helt hvorfor de sider jeg lavet ikke står centreret i
> Netscape. Jeg har tildelt td tag'et en align=center, men alligevel står
> [...]
Har du prøvet følgende:

<din tabel>

Det burde kunne virke!!

Mvh.
Brian Thomsen

PS: Du mangler et ALT tag på din "front.gif" i linie 29!!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 02-10-02 22:29

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 02-10-02 22:49

Hmm...nu har jeg prøvet at gøre dette, men det virker altså stadig ikke i
Netscape 7. Har også prøvet det andet løsningsforslag som Brian har givet.
Kan jeg heller ikke få til at virke. Overser jeg noget?
www.fclund.dk/index.htm

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-10-02 22:44

On Wed, 2 Oct 2002 22:49:16 +0200, Flemming <fclund@esenet.dk> wrote:

> Jeg forstår ikke helt hvorfor de sider jeg lavet ikke står centreret i
> Netscape. Jeg har tildelt td tag'et en align=center, men alligevel står den
> ikke centreret. Hvad gør jeg galt? Se evt. på www.fclund.dk

Jeg har ikke tjekket det i netscape, men på Chimera hjalp det at
fjerne følgende:

width: 0px

Fra body {} i dit stylesheet.

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 02-10-02 23:14

Det hjalp! Tusind tak for det. I øvrigt: Hvordan kunne du komme til at se
mit stylesheet?? Det troede jeg ikke var muligt når den er ekstern.

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-10-02 23:22

On Thu, 3 Oct 2002 00:13:59 +0200, Flemming <fclund@esenet.dk> wrote:

> I øvrigt: Hvordan kunne du komme til at se
> mit stylesheet?? Det troede jeg ikke var muligt når den er ekstern.

Stien til dit stylesheet står i <head>.

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 03-10-02 09:35

Nå ja, klart nok.