Fejl i kalenderen på T65 ?
Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 02-10-02 21:09

Jeg oplever at der i kalenderen på min T65 sker fejl. Da vi var i september
ville den ikke vise datoen med fede typer selvom jeg havde en aftale i
oktober, men fint ellers. Nu hvor vi er kommet ind i oktober, vil den
hverken vise datoer i oktober eller november med fede typer der hvor jeg
aftaler. Er der andre der har samme problem ?

/Peter

Fra : LBB

Dato : 03-10-02 13:08

Hej

Jeg har præcist det samme problem med min T65.
Først var det oktober og nu er det også november der ikke vises med fed.
Min nabos telefon har samme problem.
Det kunne næsten tyde på at det er en general fejl??

/Lars
www.metteoglars.yaboo.dk

Fra : Thomas Carstensen

Dato : 03-10-02 13:25

>Jeg har præcist det samme problem med min T65.
>Først var det oktober og nu er det
>også november der ikke vises med fed.
>/Lars
>
>"Peter Siegumfeldt"

Jeg har ikke dette problem, men jeg har kun en aftale for okt. nov.
måned! (i nov.)

Det leder mig til at spørge om der er nogen der synkroniserer
kalenderen i T65'eren uden at bruge kabel, og i så fald, hvordan gør
I???

mvh

Thomas

Fra : [8830] Peder Lisberg

Dato : 08-10-02 22:38

Har netop i dag haft kontakt til SonyEricsson support med det samme prob. De
kalder det en softwarefejl og har rettet det i den nye version(softw) -
desværre kan de ikke fortælle andet end at det er lige på trapperne med
softwaret - intet andet.

Peder'

Fra : LBB

Dato : 09-10-02 18:37

hmm

Jeg har lige sendt min ind til opdatering, så må vi jo se om det bliver
rettet til en nyere varsion.
/Lars

Fra : Christian Holm

Dato : 09-10-02 21:35

Kan man få opdateret softwaren (når den er klar) ved at medbringe telefonen
til et service center eller lignende?

/Christian

Fra : [8830] Peder Lisberg

Dato : 11-10-02 07:37

Det skulle man kunne i følge garantien fra SonyEricsson - man kan få oplyst
nærmeste supportcenter ved at gå på Sonyericsson.com

Fra : LBB

Dato : 15-10-02 17:26

Aaaahhhhh

Jeg har lige fået min tilbage fra ericsson og der er ikke sket en skid!!!

/Lars

Fra : Christian Holm

Dato : 16-10-02 17:35

> Jeg har lige fået min tilbage fra ericsson og der er ikke sket en skid!!!

Har du kontaktet dem? ... hvad sagde de?

/Christian

Fra : LBB

Dato : 21-10-02 18:33

Jeg har kontaktet dem men de har ikke svarret endnu. Så nu er jeg nok nødt
til at sende en sur mail til dem igen...

Fra : Søren Blom

Dato : 21-10-02 21:35

"LBB" <lbb@ostenfeld.dk> skrev
> Så nu er jeg nok nødt til at sende en sur mail til dem igen...

Du kan jo prøve at lade være med at virke sur i din mail, så går det måske
lidt hurtigere.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : LBB

Dato : 22-10-02 11:46

Så efter jeg sendte en rykker svarrede de næsten med det samme.

Jeg fik følgende mail:

>Kære Kunde,
>
>Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Customer Care Center.
>
>Svar:
>Beklager, men den nye software er ikke færdig endnu, vi regner med at den
udkommer inden for de næste par måneder.

>Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Customer Care Center igen
hvis vi kan hjælpe dig yderligere.

Fra : Christian Holm

Dato : 23-10-02 21:20

Gu' ved om den gode Erics-søn er ved at trække Sony-boy med ned i skidtet

Nå men hvis du/I hører mere er så fortæl det endelig videre.

Fra : Christian Holm

Dato : 04-10-02 21:50

Jeg har også problemet med min

/Christian