Skærme
Fijala 3554
sony CPD-G420
Fra : Alexandre

Dato : 02-10-02 20:13

Hej.
Jeg har købt en Sony CPD-G420 19" i mandags.
Har været så glad over at have fået ny skærm , at alt andet var lige meget
:)
men idag sad jeg og leged lidt med de indstillinger/adjusteringer ,
for at få billede til at passe lige præciss til skærmen , og det var sådan
jeg bemærked at
den overste linje at skærmen buer ned af en lille smulle.
Jeg skal lige også huske at sige at det har ikke været nemt at adjustere den
skærm
sådan at den ser rigtig ud goemetrisk.

Så er det jeg spørger , er det grund nok til at bytte skærmen at billede
buer lidt ned af ?
kører 1600x1200 x 100 hz

tak .
---
Alexandre

Fra : Blaster

Dato : 03-10-02 17:18

Jeg ved ikke om det er grund nok, og det kommer selvfølgelig an på hvor
meget det er. Men jeg har fået byttet min G-420 flere gange pga. nogle andre
fejl og de buede alle en smule i toppen. Men nu er jeg blevet træt af
underlige farver, geometri fejl osv. så jeg er gået til en fladskærm og det
virker bare.

Mvh

Fra : Alexandre

Dato : 07-10-02 08:44

Jeg har fejl meldt den skærm.
idag fik jeg opkald fra Sony og de vil send en ny.
Det er noget jeg kalder for service !

Håber at den vil være iorder,,, jeg er ved at blive grå håret af at kigge på
et helt skev skærm.
Ciao
--
Alexander