FEDEKUR!!!
Fra : wabstergirl

Dato : 02-10-02 19:10

Jeg vender ligesom lige "slanke-kur" 180 grader og går over til
"fede-kur" :)

Jeg er en meget tynd pige og ville meget gerne tage lidt mere på da jeg
selv synes at det lidt ligner at jeg har anoreksi/bolemi (selvom jeg
ikke har!!!)

Har i et godt råd?? Godtager ikke svar hvor der bare står at jeg skal
æde mig fed i chips o.l. !!!

Wabstergirl

http://www.kandu.dk/

Fra : Tine Andersen

Dato : 02-10-02 19:59

"wabstergirl" <wabstergirl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke har!!!)
>
> Har i et godt råd?? Godtager ikke svar hvor der bare står at jeg skal

Kender problemet. Jeg var 26-28 år før jeg passerede 40 kg - jeg er
heldigvis kun 155 cm høj, men det var stadig alt for lidt.

Hormoner gør noget af sig selv - det bliver lettere med alderen, man
forbrænder ikke så meget. Jeg synes også det gjorde en stor forskel at få
børn. Da jeg blev gravid med min datter vejede jeg 43 kg - med min søn fem
år senere 48.

Nu som 44-årig forsøger jeg at komme fra 55 til 50 - en meget fremmed
følelse for en, der har kæmpet med at komme op i vægt det første 2/3 af
livet - og har skullet høre på dumme kommentarer tilligemed.

Jeg føler med dig, men det kan gå over af sig selv. Læg dig ikke usunde
vaner til - de kan give bagslag. Hvad med avocadoer og en sjat piske i
kaffen?

Tine

Fra : Bente B. Riis

Dato : 02-10-02 21:28

wabstergirl wrote:

Hej Wabstergirl

> Har i et godt råd?? Godtager ikke svar hvor der bare står at jeg skal
> æde mig fed i chips o.l. !!!

Jeg har en bekendt som har samme problem som dig. Hun var til diætist
med problemet, og fik så vidt jeg husker disse råd (hvis jeg tager fejl
må I andre gerne rette mig )

Spis mange måltider spredt ud over dagen
Spis flere proteiner
Vælg gerne de fede typer når du skal have fisk
Spis gerne nødder, avocado o.l. fedtholdige "grøntsager" (ja jeg ved
godt det ikke er det rigtige ord - men jeg kan ikke lige komme på noget
bedre)

Man skal IKKE
Give sig til at spise animalske fedtstoffer i overmængde (tynde
mennesker kan også få hjerte-karsygdomme af at spise store mængder af
"ulødigt" fedt

Disse var mine bud

Mvh
Bente

Fra : naser

Dato : 18-02-03 15:35

"Bente B. Riis" skrev d. 02-10-02 21:28 dette indlæg :

> [...]
> Give sig til at spise animalske fedtstoffer i overmængde (tynde
> mennesker kan også få hjerte-karsygdomme af at spise store mængder af

jeg har det problem at jeg arbejder fuldtid på et pizzaria og når jeg
står i den pizza stank ti timer i træk så kan jeg ikke få en bid ned når
jeg kommer hjem prøver jeg at spise, men jeg føler mig helt mæt når jeg
har været på arbejde..
jeg kan så godt hvis jeg virkeligt koncentrere mig tage et eller to kilo
på hvis jeg propper mad i mig.. men en uge efter taber jeg det igen..
jeg ved ikke hvad´jeg skal gøre. jeg er 169 og vejer 55

http://www.kandu.dk/

Fra : B.Ikkala

Dato : 20-02-03 11:23

Tue, 18 Feb 2003 14:34:38 GMT, "naser" <naser.news@kandu.dk>
>jeg kan så godt hvis jeg virkeligt koncentrere mig tage et eller to kilo
>på hvis jeg propper mad i mig.. men en uge efter taber jeg det igen..
>jeg ved ikke hvad´jeg skal gøre. jeg er 169 og vejer 55

Køb noget WeightGainer/protein-pulver bland det med kakaomælk ...

Fra : naser

Dato : 20-02-03 19:19

"B.Ikkala" skrev d. 20-02-03 11:23 dette indlæg :
> Tue, 18 Feb 2003 14:34:38 GMT, "naser" <naser.news@kandu.dk>
>
> Køb noget WeightGainer/protein-pulver bland det med kakaomælk ...
>
> -- ´ja jeg kan ligeså godt prøve jo
tak for det du

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne Dorthe Friis Jo~

Dato : 19-11-02 16:44

> Har i et godt råd?? Godtager ikke svar hvor der bare står at jeg skal
> æde mig fed i chips o.l. !!!

En bekendt af mig begyndte at drikke et glas NUPO blandet op i sødmælk EFTER
hvert måltid.
På den måde fik han et ekstra måltid -han var godt nok meget mæt i starten.

Han tog ca 10 -meget klædelige kilo på, på ½ år.
-Nu her 2 år senere sidder de der endnu og er lige klædelige.
Han genoptager "kuren" i en periode, hvis han taber sig et par

Fra : Tina Taglioni

Dato : 03-12-02 21:23

Hvad er NUPO for noget??
Det lyder interresant

Fra : frejam

Dato : 10-05-03 19:32

et dagligt oversud på 500-1000kcal gir en vægtøgning på 1/2-1kg/ugentligt

http://www.kandu.dk/