Geforce 256 pro for varm
Fra : Jan T S.

Dato : 24-02-01 15:39

Hej jeg har overnævnte grafikkort, har lige fået et problem når jeg sætter
pc,en i stanby ...Bliver mit grfikkort kogende og det skal den da ikke når
den ikke er i brug ?

Hvad skyldes dette lige pludseligt problem?
Har lige opdateret til driver 6,72

Mit system er:

Asus P3x4v 133a pro bundkort.
P3 800Mhz Eb Cpu.
256 Mb P133 ram
Grative Geforce 256 pro.
SB Live 1024 player.
osv.

På forhånd Tak.

Mvh. Jan

Pc. intet er overclokket.

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-02-01 08:06

Jan T S. <Jask@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:978h08$96q$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> den ikke er i brug ?
>
> Hvad skyldes dette lige pludseligt problem?

Hvor varmt blev kortet før?

> Mit system er:
>
> Asus P3x4v 133a pro bundkort.
> P3 800Mhz Eb Cpu.
> 256 Mb P133 ram
> Grative Geforce 256 pro.
> SB Live 1024 player.
> osv.

Hmm .. hvor varm bliver din cpu?

Mvh. Peter Jensen

Fra : Jan T S.

Dato : 26-02-01 16:45

"> Hvor varmt blev kortet før?

Har ingen føller på den...men når den bliver så varm at man får vabler hvis
man sætter en finger på printet så...og er kun når du sætter pc,en i stanby.

> Hmm .. hvor varm bliver din cpu?

Min Cpu har aldrigt været over 55grader og min kabinet tempratur ligger
omkring 30grader.

Mvh.
Jan