Nulstille interligent ordbord på Nokia 331~
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-10-02 18:37

Se subjekt, Kan man det?

Jeg har nemlig fået nogle ret trælse ord ind som ligger sig før dem man
bruger tit, min mobil må have "lært" det af en besked som jeg har modtage,
der var fuld af stavefejl.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 02-10-02 19:08

Jeg tror at man kan gendanne-fabriksindstillinger inde i indstillinger....
Sikkerhedskoden er (medmindre man har lavet den om) 12345

Mvh Unlock i Horsens

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-10-02 20:17

> Jeg tror at man kan gendanne-fabriksindstillinger inde i indstillinger....
> Sikkerhedskoden er (medmindre man har lavet den om) 12345

Hvad mere vil det gå ud over? Ringetoner, billedbeskeder, telefonbog mm???

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 02-10-02 22:47

Hmm, det kan jeg ikke huske. Men helt sikkert ikke telefonbog hvis numrene
er gemt på dit simkort (hvis det feks. er en 3310) Billedbeskeder mener jeg
heller ikke at det går ud over. Ringetoner forsvinder. Correct me if i'm
wrong