MC teoriprøve
Fra : lover

Dato : 02-10-02 18:09

Hejsa

Er der nogen her som ved hvor man kan hente eller på anden måde få fat
i teoriprøver til MC.
Jeg har hørt at der ikke findes nogle ,men det må i da vide herinde.
Jeg ved heller ikke om nogen evt. har de rigtige prøver tilteoriprøven,men
der er jo så mange der har noget
måske i Warez gruppen :).
Jeg håber virkelig på hjælp.

Hilsen Jens

Skriv evt. til likeyou2000@yahoo.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-10-02 18:56

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har hørt at der ikke findes nogle ,men det må i da vide herinde.
> Jeg ved heller ikke om nogen evt. har de rigtige prøver

Du kan flittigt benytte dig af dem til bil. Teorien er den samme, bortset
fra der nok er lidt spørgsmål til
bilens maksimale bredde. Det med at kigge over skulderen er det samme !
Tror jeg så to teoriprøver til MC da jeg tog mit kørekort. Resten var til
bil.

> Hilsen Jens
/Thomas

Fra : Squish

Dato : 02-10-02 23:42

Thomas Buus Andersen wrote:

> Du kan flittigt benytte dig af dem til bil. Teorien er den samme, bortset
> fra der nok er lidt spørgsmål til
> bilens maksimale bredde.
Snip

> /Thomas

En motorcykels maksimale bredde er i øvrigt den samme som en bils!
Nemlig 2,55 m.! I øvrigt også længde og højde..

Mvh. Squish (som prøver at forestille sig en 12 m. lang MC, med et 2,55
m. bredt styr *LOL*

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-10-02 22:26

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mvh. Squish (som prøver at forestille sig en 12 m. lang MC, med et 2,55
> m. bredt styr *LOL*

Mener at der er noget med styret, men jeg er ik sikker. Men jeg kan huske at
det må sidde fra sædehøjde og 30 cm op, er det ik korrekt?
Men det er sq noget af en mc hvis den må være 12 meter lang , som biler :))

/Thomas

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 03-10-02 07:56

> Mener at der er noget med styret, men jeg er ik sikker. Men jeg kan huske
at
> det må sidde fra sædehøjde og 30 cm op, er det ik korrekt?

Jow, der var noget med, at afstanden mellem sæde og håndtagene max må være
30cm.

Styret skal mindst være 55 cm bredt og ikke bredere end, at cyklen kan
håndteres "let sikkert og hurtigt"
..... eller noget i den stil......

Hilsen
Lars

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-10-02 11:54

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mener at der er noget med styret, men jeg er ik sikker. Men jeg kan huske
at
> det må sidde fra sædehøjde og 30 cm op, er det ik korrekt?

Jeps, styret må ikke være lavere end sædet, og max 30 cm højere SVJH.

> Men det er sq noget af en mc hvis den må være 12 meter lang , som biler :))

Ja, eller 4 m høj

--

mvh. Claus Rolsted - staaaaaaaadiiiiiiig motorcyklist uden mc
Pt. Vespa ET2 møvert-style | http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=89

Fra : Peter Wodskou

Dato : 02-10-02 20:05

> [...]
> Jeg har hørt at der ikke findes nogle ,men det må i da vide herinde.
> Jeg ved heller ikke om nogen evt. har de rigtige prøver

God fornøjelse-;)

Peter

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-10-02 12:03

> [...]
> i teoriprøver til MC.
> Jeg har hørt at der ikke findes nogle ,men det må i da vide herinde.

Hej mester,
Det har efterhånden været oppe en zillion gange her i gruppen, men her får du
lige, hvad jeg fandt frem til, da jeg tog kortet.

For det første: JO, der findes deciderede mc-prøver, du kan finde. Men du kan
ligeså vel tage bil-prøver ved siden af, da det er meget begrænset , hvad der
er af forskel.

Tjek følgende sider ud:

http://www.teori.dk/
http://www.dku.dk/dku/teori/start.asp
http://www.trafiktesten.dk/forside.asp

http://www.teori-med-garanti.dk/miniprov.htm

http://www.wandmose.dk/moduler/teoritest/teoriprove.php#
www.korekort.dk

I øvrigt kan det anbefales at tage på dit lokale bibliotek og låne teoribogen
og cd-rom'mer - ganske gratis.

> Jeg ved heller ikke om nogen evt. har de rigtige prøver
tilteoriprøven,men
> der er jo så mange der har noget
> måske i Warez gruppen :).

Det skal du ikke regne med. Du kan evt. være ude for til den rigtige
teoriprøve, at du har set et enkelt eller to af billederne før. Men hele
testen kan du ikke lovligt få fat på.

> Jeg håber virkelig på hjælp.

Pøj pøj.....

PS. Dette er sendt Cc. til likeyou2000@yahoo.com

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 03-10-02 17:44

"lover" <likeyou200@yahoo.com> lagde en arm i

> Er der nogen her som ved hvor man kan hente eller på anden måde få fat
> i teoriprøver til MC.

Jeg kan trøste dig med at den rigtige prøve ikke har lige så mange
spørgsmål om vejen udstyr, forløb og den slags. Min havde faktisk kun et af
den slags latterlige spørgsmål.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Keld

Dato : 04-10-02 14:37

Teoriprøver findes på www.trafiktesten.dk prøv engang om DU kan bestå idag

(især hvis det er lang tid siden at du tog pappet sidst)

Keld
R1 99'

Fra : Kim Borup Jacobsen

Dato : 07-10-02 14:24

On Wed, 02 Oct 2002 20:09:16 +0200, lover wrote:

> [...]
> Jeg har hørt at der ikke findes nogle ,men det må i da vide herinde. Jeg
> ved heller ikke om nogen evt. har de rigtige prøver tilteoriprøven,men

Nu har jeg eller lige solgt min cd, Men din kørelærer kan bestille
teoriprøver på cd-rom hjem til dig via køreskole foreningen. de koster ca
250 kr og har et uendeligt stort antal prøver.

--
Trollo
GSX600F (88)