Andet multimedie
bentjuul 3670
Digitale puslespil?
Fra : Anette Rasmussen

Dato : 27-12-00 18:03

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan man laver digitale puslespil
som det kan ses på denne side?

http://users.castel.nl/~nijda01/esnuffel.htm

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-12-00 18:53

On Wed, 27 Dec 2000 18:03:20 +0100, Anette Rasmussen wrote:

>Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan man laver digitale puslespil
>som det kan ses på denne side?
>
>http://users.castel.nl/~nijda01/esnuffel.htm

Se diverse puzzle-software på http://www.stoik.com/hobby/

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : WebLex

Dato : 27-12-00 19:04

Anette Rasmussen <alr@tdk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:92d7ct$har$1@news.inet.tele.dk...
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan man laver digitale puslespil
> som det kan ses på denne side?
>
> http://users.castel.nl/~nijda01/esnuffel.htm

Måske kan du finde noget brugbart her:

http://uni-c.tukids.tucows.com/win95nt/5-8/puzzle58.html

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 27-12-00 19:50

Tak for forslagene. Der ser ud til at være nogle gode muligheder på Tucows.

Hilsen
Anette Linnea

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 27-12-00 21:35

On Wed, 27 Dec 2000 18:03:20 +0100, "Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk>
wrote:

>Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan man laver digitale puslespil
> [...]

Tak for linket! Det var dog nogle herlige puslespil, og så bliver
brikkerne ikke væk

Hvis du laver nogle go'e nogle, må du meget gerne offentliggøre
linkene.
--
Venlig hilsen Kirsten