Frontpage kan ikke logge på side uden pass~
Fra : Klaus Lading

Dato : 02-10-02 15:38

Hej,

Efter at ha' opdateret min hjemmeside og uploaded det til siden,
skal man nu bruge password og brugernavn for at kunne komme ind
på denne. Hvad er jeg kommet til at aktivere?? og hvordan får jeg
det fjernet igen, så alle har adgang til siden? uden password!

Efter jeg har opdateret siden spørger Frontpage om jeg vil;
udføre? eller kigge på siden. Hvis jeg vælger at se på siden vil
den ikke åbne den, og den kommer med en fejlmeldning:

220 serv-U FTP-server v2.5i for winsock ready
530 sorry, no anonymous access allowed.

Håber der er hjælp i sigte
Klaus

- Pædagogiske tutorials på dansk