Signalproblemer i Århus
Fra : Dennis Lange

Dato : 02-10-02 15:06

Hej NG.

Jeg ville lige høre om der er andre end mig, der ikke kan få forbindelse til
TDC's net (via Telmore) i det vestlige Århus, eller om det bare er min tlf.
der har en dårlig dag.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Daniel Monin

Dato : 02-10-02 15:15

> [...]
til
> TDC's net (via Telmore) i det vestlige Århus, eller om det bare er min

Jeg kan heller ikke i Skanderborg :( MEn det er nok min skod 3210er. Glæder
mig til t68i sidst i denne uge :D

mvh

Daniel

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-10-02 17:08

Dennis Lange wrote:
> Jeg ville lige høre om der er andre end mig, der ikke kan få
> forbindelse til TDC's net (via Telmore) i det vestlige Århus, eller
> om det bare er min tlf. der har en dårlig dag.

Nu er der fuldt signal igen... der må vel nogen der har leget med senderen

--

Fra : Schulz

Dato : 03-10-02 00:18

Jeg har udemærket signal både i Århus V. og i Skanderborg..... Ingen probs.
overhovedet.

Mvh.
Martin