PGO begrænser
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 02-10-02 14:46

Heya NG!

A ha få't en fin PGO PM-X (PM-50DS), som a gjern' vil ha fjernet æ'
begrænsning på.

Hvor sidder begrænsningerne på sådan en fætter? Hvordan ordner jeg dem?

Håber på hurtigt svar

// Troels

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-10-02 16:32

> [...]
> begrænsning på.
>
> Hvor sidder begrænsningerne på sådan en fætter? Hvordan ordner jeg dem?

Dette er en dk. nyhedsgruppe.

Please speak Danish.

Low
(PGO owner and willing to share)

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 02-10-02 16:46

> Dette er en dk. nyhedsgruppe.
>
> Please speak Danish.

Opfatter det som en joke.

Taler bare lidt bond'jydsk

"Hej Nyhedsgruppe

Jeg har fået en fin PGO PM-X PM50DS scooter45, som jeg gerne vil have
fjernet begrænsningerne på

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-10-02 20:10

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 02-10-02 21:03

Vil du ikke hjælpe?

// Troels

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-10-02 06:09

> Vil du ikke hjælpe?

Nå jo, det er sandt, syntes nok jeg glemte noget.....

Prøv "mine" links om emnet. Min PGO var allerede justeret da jeg købte den.:

http://www.45scooter.dk/tuning/pgotun.htm
http://www.scooter-knallert.subnet.dk/page5.htm

Low

Fra : mr.rey