Onani
Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-01 14:39

Hej

Onani for at lære sin krop at kende.. hmmm.. den vedning er ofte
set og brugt.. jeg mener den er lidt forkert, da det vel ikke kun
drejer sig om kroppen, men også om at finde ud af hvad man tænder
på psykisk.

Hvad nytter det at man piller ved sine erogene zoner hvis psyken
ikke er med, Jeg fantaserer når jeg onanerer og det er fantasierne
der gør at jeg bliver tændt. Jeg bliver sgitte tændt bare af at
sidde og hive i den eller pille ved de erogene zoner.

Jeg bliver først og fremmest tændt af en fantasi eller
forestilling inde i hovedet og derefter piller jeg ved diverse
gode steder.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 25-02-01 18:25

"Tomas O." wrote:

> [...]
> set og brugt.. jeg mener den er lidt forkert, da det vel ikke kun
> drejer sig om kroppen, men også om at finde ud af hvad man tænder

Eller bare for at få en dejlig tid ud af det... For ren og skær nydelse.

> [...]
> der gør at jeg bliver tændt. Jeg bliver sgitte tændt bare af at
> sidde og hive i den eller pille ved de erogene zoner.

Sådan har jeg det også. Hvis jeg piller uden at have nogle rigtig gode
tanker og fantasier med, så bliver jeg sguda øm inden jeg bare når
halvvejs...
Externe stimili kan så hjælpe, som fx. dildo, klemmer eller reb. Eller
bare en hånd der nusser lidt de rigtige steder

Pia

* Pia Klit Larholm *"I can not give you a formula for success,*
* Per Aspera Ad Astra *but I can give you a formula for failure: *
* http://www.starkeys.com *try to please everybody." *
* http://www.larholm.dk/pia * Herbert Bayard Swope *