download mp3 filer
Fra : lsj

Dato : 02-10-02 13:28

Hvordan henter og brænder jeg mp3 filer på min egen pcg :

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 02-10-02 14:11

"lsj" <lsj.news@kandu.dk> skrev i
> Hvordan henter og brænder jeg mp3 filer på min egen pcg :

Du forventer da vel ikke et seriøst svar?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-02 14:55

Søren Blom wrote:

> "lsj" <lsj.news@kandu.dk> skrev i
> >
> Du forventer da vel ikke et seriøst svar?

Hvorfor ikke det?
LSJ, du kan hente tusindvis af gratis mp3-numre på http://www.mp3.com.
Det kan også betale sig at besøge for eksempel pladeselskabernes
hjemmesider, ligesom musiknyhedssites ind imellem også tilbyder numre i
mp3-format som reklame. Du må selv finde frem til disse via en
søgetjeneste som for eksempel http://www.google.com.

Brændingen foregår med et brænderprogram som det, der sandsynligvis
fulgte med din brænder, ellers kan du prøve Nero Burning ROM, der kan
hentes på http://www.nero.com. Det er et sharewareprogram, men du kan
hente en demoversion på hjemmesiden.

Der findes også hjemmesider, der hævder at have tilladelse til at sælge
mp3-musik med kendte kunstnere for en slik, og som endda forærer en hel
masse musik med de samme kunstnere væk. Da jeg ikke er 100 procent
sikker på lovligheden af disse, får du intet link.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : JEL

Dato : 02-10-02 15:27

"lsj" <lsj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan henter og brænder jeg mp3 filer på min egen pcg :

www.mymusic.dk
www.mp3.com
www.iuma.com

og der er en del andre også som jeg ikke lige kan huske link på :)

jacob.

Fra : Per.K

Dato : 02-10-02 21:27

"JEL" <Webmaster@annainthedark.zzn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.mp3.com
> www.iuma.com
>
> og der er en del andre også som jeg ikke lige kan huske link på :)

Man kan også bruge de legale søgemaskiner.
www.excite.de er en af dem, marker Mp3 ikonet
Har lige hittet MARRS - Pump up the volume 2002 i 192K hos dem
Ganske fed version, meget trance like.

Venligst Per

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 02-10-02 21:04

> Hvordan henter og brænder jeg mp3 filer på min egen pcg :

Du kan hente et lille program der hedder kazaa. Der kan du søge efter video,
billeder, mp3, programmer, alt muligt.
Det er let at bruge.
Det kan downloades på www.kazaa.com
eller du kan gå ind på www.kazaalite.com det er en cracked version uden
reklamer. Deres sever er lige nede men den kommer snart igen.
Der er mange løsninger.

Der findes mange programmer til at brænde cd´er med. Du har sikkert fået et
med til din brænder. Eller kan du sikkert finde et på www.download.com
Eller som du har fået svar på nero.

Det er nok ikke helt den rigtige nyhedsgruppe at spørge i. Her bliver der
stillet spørgsmål om musik og ligende. Men heller ikke helt forkert. Prøv
måske en anden gang at spørge i dk.edb eller ligende, prøv selv at søge
efter den rigtige nyhedsgruppe.

--
Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man