Trådløs telefon m. flere nr. pr. kontakt
Fra : BorreBoy

Dato : 02-10-02 08:48

Hejsa.

Jeg leder efter en ny trådløs telefon, som kan have flere numre (fastnet og
mobil) knyttet til hver kontaktperson (ligesom mange nye mobiltelefoner
kan).

Findes der overhovedet sådan en?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Iznogood

Dato : 02-10-02 20:50

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> mobil) knyttet til hver kontaktperson (ligesom mange nye mobiltelefoner

Yep - Beocom 6000.

Hilsen Per J

Fra : BorreBoy

Dato : 02-10-02 21:10

"Iznogood" <findesej@findesej.dk> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Yep - Beocom 6000.

Det er sgu' da løgn. Den har jeg på nuværende tidspunkt!!!

Fra : Iznogood

Dato : 03-10-02 09:40

> Det er sgu' da løgn. Den har jeg på nuværende tidspunkt!!!

Siger du, at jeg lyver??

I min telefonbog har jeg flere numre under nøjagtigt samme navn. Hvis du
ikke kan dét kan det måske afhænge af SW-versionen.

Hilsen Per J

Fra : BorreBoy

Dato : 03-10-02 09:56

> Siger du, at jeg lyver??

Jeg siger, at man ikke kan have flere numre knyttet til én kontakt.

> I min telefonbog har jeg flere numre under nøjagtigt samme navn. Hvis du
> ikke kan dét kan det måske afhænge af SW-versionen.

Jeg ved da godt, at man kan lave eks. 3 ens poster med forskellige numre;
men det jeg ønsker, er én post med plads til 3 numre (hjem, mobil og
arbejde), som f.eks. min Ericsson T68 mobil kan gøre.
Har haft kontakt med B&O for at høre om der skulle være en SW opdatering,
der kunne løse "problemet". Det er der ikke

/Thomas.