Nytt MLM-selskap
Fra : Janne

Dato : 01-10-02 23:16

Helt nytt selskap i skandinavia søker dyktige MLMere. Vil du være med?
Logg deg inn på www.jannef.cashevolution.com eller send meg en mail:
janne007@msn.com for info!

Denne sjansen får du bare en gang i livet!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-02 00:26

Janne wrote:

> Helt nytt selskap i skandinavia søker dyktige MLMere. Vil du være med?
> Logg deg inn på [censureret] eller send meg en mail:
> [også censureret] for info!
>
> Denne sjansen får du bare en gang i livet!

Det må man da håbe. Dit indlæg hører ikke til i denne gruppe.

Og så kan jeg ikke lade være med at undre mig. Er det kun nordmænd, der
hopper på den slags, eller er det kun nordmænd, der ikke kan finde ud af
at poste den slags "kom og gør mig rig"-indlæg i de rigtige grupper?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Janne

Dato : 02-10-02 10:29

Beklager posting i feil gruppe, trodde ikke det var en dødssynd.... Ellers
er det nok fordi min mor er dansk, att jeg ikke kunne finne ud af det!

-Janne

Fra : Keld Nielsen

Dato : 02-10-02 20:14

din fars gener er tydeligvis de mest dominerende !