TvShop
Fra : MathildeP

Dato : 01-10-02 21:39

Nogen der har erfaring med om man kan få pengene tilbage for de
produkter man køber hos TvShop???

Hvis man virkelig får penge tilbage hvis det ikke virker, kan der jo
ikke ske noget ved at prøve...

Mathildep

http://www.kandu.dk/

Fra : pizzaman

Dato : 01-10-02 22:01

JA, det kan man godt. Men helt ærligt, i alle de år Danmark har været
velsignet med TV3 og TV3+ har jeg ikke set et eneste ærligt produkt. Det
meste har været fup, løgn og halve sandheder. Selv har jeg købt den
fantastiske Power Rider, som jeg returnerede efter 2 uger, forid den gav mig
rygsmerter og så elastiktræningsbånd, som ligeledes røg tilbage. Glem TV
Shop og spar dig for en masse besvær.

Fra : MathildeP

Dato : 01-10-02 22:39

Oki.. Og de betalte bare pengene tilbage uden vrøvl???, '%s')

http://www.kandu.dk/

Fra : pizzaman

Dato : 02-10-02 04:59

Ja.

Fra : ArJo

Dato : 02-10-02 18:10

'pizzaman' havde følgende at sige :

> [...]
> rygsmerter og så elastiktræningsbånd, som ligeledes røg tilbage. Glem TV

Hej
Hvad så med det der "bælte" som via elektriske impulser skulle gi' en
hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter. Det er vel også en
joke eller virker det alligevel???? Stinker næsten langt væk af løgn og
latin!!
ArJo

Fra : wabstergirl

Dato : 02-10-02 19:03

"ArJo" <<<

Jep det virker hvis man er forholsvis tynd i forvejen! Hvis ikke man er
kan impulserne ikke trænge ind til musklerne, og så er der jo ligesom
ikke meget ved den vel!

Wabstergirl

http://www.kandu.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-10-02 19:22

ArJo <not@to.know> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.180546b8b57dcfc2989681@news.arrownet.dk...

> [...]
> hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter. Det er vel også en
> joke eller virker det alligevel???? Stinker næsten langt væk af løgn og

Nu kender jeg ikke det gældende produkt - men produkterne af arten -
elektriske impulser - skulle faktisk kunne virke - og det har ikke noget at
sige om man er overvægtig! - jeg havde intet problem med at mærke den
"stikkende" fornemmelse og muskelsammentrækningen overhovedet! - og der er
altså en del, den skal igennem der! :) jf wabstergirls bemærkning

> mvh
> ArJo

Katja

Fra : wabstergirl

Dato : 03-10-02 13:14

"KatjaStrofen" <<<<

Ja undskyld Katja, men det er faktisk bevist! Selvfølgelig kan du mærke
at det prikker o.s.v. men det har ikke den effekt som det burde have!

Wabstergirl

http://www.kandu.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 03-10-02 20:10

wabstergirl <wabstergirl.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YnWm9.66650$Qk5.2822842@news010.worldonline.dk...
> "KatjaStrofen" <<<<
>
> Ja undskyld Katja, men det er faktisk bevist! Selvfølgelig kan du mærke
> at det prikker o.s.v. men det har ikke den effekt som det burde have!

LOL - du behøver da ikke sige undskyld! - blot diske op med beviset :) *GG*
Katja

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 03-10-02 06:27

"ArJo" <not@to.know> wrote in message

> Hvad så med det der "bælte" som via elektriske impulser skulle gi' en
> hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter.

Nej, det er ganske rigtig fup! den stimulering der kommer er alt for lille,
og mængden af aktiverede muskler ligeledes for lille til at det kan mærkes i
energiregnskabet. Ej heller kan man forvente at musklerne bliver større i
nævneværdig grad.

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : MathildeP

Dato : 03-10-02 20:30

Tak for svaret pizzaman.