Hypalon -
Fra : KB

Dato : 01-10-02 20:14

Hej NG

Skulle der i denne gruppe være nogen der har kendskab til Hypalon på spray -
hvis det er tilfældet lad mig endlig høre hvor det kan skaffes og købes.
email : kenneth.bruun@get2net.dk

på forhånd tak

Kenneth

XS 650

Fra : *BOngeR*

Dato : 02-10-02 03:41

"KB" <kenneth.bruun@get2net.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
gruppe være nogen der har kendskab til Hypalon på spray -
> hvis det er tilfældet lad mig endlig høre hvor det kan skaffes og købes.

Hvad er hypalon?
--
Michael

Fjern "ditundertøj" for at svare på email....

Fra : KB

Dato : 02-10-02 15:05

syntetisk materiale der er velegnet til at tætne med - fås både i fast
materiale og på spray - og netop Hypalon på spray har interesse

Kenneth

<3d9a5cb4$0$1017$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-10-02 21:36

> syntetisk materiale der er velegnet til at tætne med - fås både i fast
> materiale og på spray - og netop Hypalon på spray har interesse
>
> Kenneth

Kolort er også velegnet til at tætne med, men det er ikke lige godt alle
steder.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : p.mariegaard

Dato : 02-10-02 23:01

Jeg mener at vide, at hypalon bl.a bliver brugt til gummibådsreparation. På
Amager Strandvej ligger der et firma, Uni-Safe, som netop laver den slags.
prøv at kontakte dem
Venlig hilsen
poul
FZR 600

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-10-02 23:19

"p.mariegaard" wrote:

> Jeg mener at vide, at hypalon bl.a bliver brugt til gummibådsreparation. På
> Amager Strandvej ligger der et firma, Uni-Safe, som netop laver den slags.
> prøv at kontakte dem

Tillader mig lige at indskyde at Permatex også laver den slags. Fåes sikkert
hos A.Østergård

Ib Jakobsen

Fra : Hekto

Dato : 02-10-02 23:35

In article <anfph5$ad4$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> [...]
> Amager Strandvej ligger der et firma, Uni-Safe, som netop laver den slags.

Ja, du har jo lige fået repareret din latex-dragt, med den der
'tingest' foran!
Holder det forresten endnu????
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : p.mariegaard

Dato : 03-10-02 21:49

Jo da, tingesten hænger godt fast, faktisk bedre end da jeg lånte den af
dig. I øvrigt var den lidt utæt ned af lårene, måske har katten leget med
den.
Du får den snarest retur
poul

Fra : Hekto

Dato : 03-10-02 22:02

In article <ani9m3$1c6$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> [...]
> dig. I øvrigt var den lidt utæt ned af lårene, måske har katten leget med

OK! ... bare du vasker det, der ubestemmelige brune stads af, først!!!>