ant's jspc
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-10-02 19:38

Vi roder med en lille J2EE applikation, som deployer fint under JBoss
3.0.2, men hvor vi gerne vil have at udvikleren kan være sikker på at
ting fungerer lokalt, herunder at alle JSP-sider kan oversættes.

Et fornuftigt bud på vores nuværende stade, kunne være ant's jspc
target men dokumentationen på det vi skal bruge - nemlig 4 webapps -
er ikke lettilgængelig. Jeg har puslet lidt med det med en binær
distribution af ant 1.5 men har åbenbart grebet det lidt forkert an
med de krævede jasper-jar's fra Tomcat (ved at putte dem i CLASSPATH
før ant kaldes).

JSP-siderne bruger <%...%> og nogen taglibs.

Nogen der har det til at fungere, som kunne give en kort vejledning og
en stump til build.xml?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten

Dato : 02-10-02 10:51

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> [...]
>
> JSP-siderne bruger <%...%> og nogen taglibs.
>
> Nogen der har det til at fungere, som kunne give en kort vejledning og

Jeg har arbejdet med et target til weblogic, det kan måske være til
gavn:

<java classname="weblogic.jspc" fork="true">
<arg line="-d out/war_dir/WEB-INF/classes -depend -keepgenerated
-webapp out/war_dir out/war_dir/jsps/index.jsp out/war_dir/jsps/foo.jsp"/>
<classpath>
<pathelement location="libs/ear_dir/core.jar"/>
<pathelement location="libs/ear_dir/webapp/WEB-INF/lib/ctags.jar"/>
<pathelement location="libs/ear_dir/webapp/WEB-INF/lib/wbeans.jar"/>
</classpath>
</java>

Jeg har desværre ikke brugt det specifikke jspc target - men ovenstående
giver et hint om hvordan man kan gøre det som et java target.

Morten