ekstra email hos .mac
Fra : Michael Holm

Dato : 01-10-02 19:29

jeg havde 4email konti'er hos apple, har købt een, og ville gerne give
10 $ for en af de andre, men kan ikke finde ud af det andre der ved
hvordan ?

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-10-02 21:54

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> jeg havde 4email konti'er hos apple, har købt een, og ville gerne give
> 10 $ for en af de andre, men kan ikke finde ud af det andre der ved
> hvordan ?

Gå til mac.com og log ind. Vælg Account og dernæst "Buy more".
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Michael Holm

Dato : 01-10-02 22:52

> Gå til mac.com og log ind. Vælg Account og dernæst "Buy more".

så klog er jeg også

har du prøvet at købe en ekstra adr. som du selv har i forvejen ?

Såvidt som indtil hvor man skal taste sit visa kortnr. ind er der ingen
mulighed for at vælge email-navn m.m.
ifløge deres vejledning skal man trykke på "the Email Account Management
button" - har ikke kunne finde den

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-10-02 21:11

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så klog er jeg også
>
> har du prøvet at købe en ekstra adr. som du selv har i forvejen ?

Næh! Er det fordi du har haft flere iTools konti eller har du købt
ekstra mailadresser til din iToolskonto?

> Såvidt som indtil hvor man skal taste sit visa kortnr. ind er der ingen
> mulighed for at vælge email-navn m.m.
> ifløge deres vejledning skal man trykke på "the Email Account Management
> button" - har ikke kunne finde den

Når jeg vælger "buy more" kan man via radiobuttons vælge ekstra
emailadresser a 10$. Hvordan de konfigureres og virker ved jeg ikke, da
jeg som sagt ikke har prøvet at købe nogen.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Michael Holm

Dato : 02-10-02 23:03

> Næh! Er det fordi du har haft flere iTools konti eller har du købt
> ekstra mailadresser til din iToolskonto?>

Jeg har købt "kiaikido", men min viv har brugt "sias" og den vil jeg så
gerne købe som en ekstra email.

> Når jeg vælger "buy more" kan man via radiobuttons vælge ekstra
> emailadresser a 10$. Hvordan de konfigureres og virker ved jeg ikke, da
> jeg som sagt ikke har prøvet at købe nogen.

æv - men der må da være nogen der har købt eller hur
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk