Skærme
Fijala 3554
Lidt problemer med sony W900 24"
Fra : Summer

Dato : 01-10-02 19:28

Hej!

Efter at have kørt Nokia testen kan jeg se at min Sony W900 har lidt
problemer i venstre side - mest i toppen og lidt i bunden. De
horisontale røde linier flyder lidt ud, så det står lidt uskarpt.
Manualen byder ikke på hjælp og en søgning på nettet giver intet
resultat på dette fænomen. Grøn og blå er helt perfekt.

Jeg har forsøgt at rette på det ved menuerne, men der er lidt mange
valgmuligheder, som jeg ikke helt har forstand på. Andre der ved hvad
det kan være eller har haft samme problem?

Hilsen
Summer

Fra : Madsen

Dato : 02-10-02 00:17

Summer skrev:

> Efter at have kørt Nokia testen kan jeg se at min Sony W900 har lidt
> problemer i venstre side - mest i toppen og lidt i bunden. De
> horisontale røde linier flyder lidt ud, så det står lidt uskarpt.

Hvad er det for en test i Nokia-testen du har problemer med?
Er det den med de røde, grønne og blå kryds i 'Convergence'-testen?

Madsen.