Navigationsbar - folddown
Fra : carsten

Dato : 24-02-01 13:05

Hej med jer.
Jeg har et problem som jeg håber i kan være behjælpelige med. Jeg ønsker at
lave en hjemmeside med en menubar i venstre side. Når man klikker på et
punkt i baren, skal den "folde sig ud", og der skal være yderligere
underpunkter. Hvordan laver man det i FP?
Siden www.nhl2001.dk er lavet på den måde som jeg gerne vil have det.
M.v.h.
Carsten
thorsen@edb.dk

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-02-01 14:03

Carsten,

hvis du går ind i koden på siden, og derfra piller den side frem, der
indeholder den venstre frame, vil du se, at koden er lige til at hive ud og
ændre.
Det er lavet i javascript ...

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Carsten Thorsen

Dato : 24-02-01 14:20

Hej Andreas.
Tak for dit svar.
Lige helt præcist hvordan får jeg koden på den side. Hvis jeg højreklikker
på siden kommer der en tekstbox frem som fortæller mig "sorry - this is my
page".

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 16:06

Sat, 24 Feb 2001 14:19:39 +0100, skrev "Carsten Thorsen"
<thorsen@edb.dk>:

>Tak for dit svar.

Læs lige mit svar til Andreas.

>Lige helt præcist hvordan får jeg koden på den side. Hvis jeg højreklikker
>på siden kommer der en tekstbox frem som fortæller mig "sorry - this is my
>page".

Og ? Derfor kan du da sagtens se kilden, hvis du har en
Windowstastatur, så er der en højrekliksknap på det (lige under den
store shift til venstre for ctrl.

Klik på framen og windowstasten => Vælg kilde

Gem hele siden i filer => gem som, åbn i FP eller Notepad.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 16:20

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 16:06

Sat, 24 Feb 2001 14:03:19 +0100, skrev "Andreas Paasch"
<Andreas@Paasch.Net>:

>Det er lavet i javascript ..

Nej, det er en javaaplet, så den er ikke lige til at hive ud.

Man skal brug clas-filen og da den type menuer ofte skal købes (eller
rettere programmet til at lave dem i), så er de ofte beskyttet, så de
kun virker på det pågældende domæne.

Men man kan lave en søgning java applet i en søgemaskine og se om man
kan finde noget.

med venlig hilsen
Knud
--