Problem - Ericsson T66
Fra : Steffen Holm

Dato : 01-10-02 18:06

Hej NG.

Jeg har netop købt en Ericsson T66. Før havde jeg T28s. En ting ved min nye
telefon der irriterer mig grænseløst er at alle modtagne beskeder gemmes på
SIM-kortet med det samme, i stedet for som på T28s at blive gemt i
telefonens hukommelse, for at blive slettet efter dato, når en ny besked
blev modtaget.
Er der nogen der ved hvordan man får T66 til at opføre sig som T28s mht.
beskederne ?

På forhånd tak

--
Steffen Holm

Fra : Jonas Christensen

Dato : 03-10-02 18:40

> [...]

> blev modtaget.
> Er der nogen der ved hvordan man får T66 til at opføre sig som T28s mht.

Hej!

De bliver gemt i telefonen, så snart pladserne på kortet er fyldt op. Men du
har ret i, at det er lidt mystisk. Når der er beskeder gemt i telefonen,
dukker der også et menupunkt op i indbakke, der hedder "slet alle" - som
sletter alle beskeder i telefonen, ikke op kortet!?

- Jonas

Fra : Steffen Holm

Dato : 06-10-02 17:14

"Jonas Christensen" <jonas@zaf.dk> skrev:

> [...]
> dukker der også et menupunkt op i indbakke, der hedder "slet alle" - som
> sletter alle beskeder i telefonen, ikke op kortet!?

Min T66 kan ikke modtage flere beskeder når SIM-kortet er fyldt - den kommer
bare med en skærm hvor der står meddel. venter. Den meddelelse der venter
får man så først når man sletter en besked på SIM-kortet. Er der andre der
måske kender en løsning på problemet?

--
Steffen Holm