Hvad gør jeg?
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 01-10-02 17:24

Jeg har ét fastnetabonnement, men 3 telefonnumre: privat, firmatlf. og fax.

Det virker ved nummerbestemt ringning og så sådan en lille box der kan
skille det ad i 3 linier....

Nu har jeg indrettet nyt kontor/værksted i en tilstødende hal, 50 meter fra
privaten. Jeg vil jo gerne havde de 2 numre til at ringe derovre, men
hvordan gør jeg det smartest? Min egen idé var at få isdn, og så simpelt
hent trække den ene linie over i hallen og derefter dele den i 2
(nummerbestemt ringning). Den anden linie kunne jo så være privatnr. Men som
kunde ved Telia kan jeg ikke få isdn...

Er jeg nødt til at flytte til TDK, eller er der nogen der har en bedre idé??

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : C o p y C a t

Dato : 01-10-02 21:03

> Er jeg nødt til at flytte til TDK, eller er der nogen der har en bedre
idé??

du kan nøjes med linje til faxen ..
og så ellers leje en mobiltelefon til firmaet .. jeg har set at orange mono
kører med samme pris på mobiltelefoni som alm . telefon ,,, og så
selvfølgelig ., det store plus .. som du måske ved .. når man lejer noget
til firmabrug er det 100% fradrags berettigt .. ...

sådan tror jeg det skulle være for mig ..

~~Frank .,

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-10-02 22:20

Hej

"C o p y C a t" <copycat@NOT.pc.dk> wrote:

>du kan nøjes med linje til faxen ..
>og så ellers leje en mobiltelefon til firmaet .. jeg har set at orange mono
>kører med samme pris på mobiltelefoni som alm . telefon

Det tror jeg ville være en rigtig dårlig idé ! - Jeg er helt sikker på
at Søren Falkenbergs kunder ville blive _meget_ sure i ansigtet når de
opdager at de skal betale kr. 1,75 pr. minut for at ringe til ham !

--
M.v.h. Ole®

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 02-10-02 09:05

> Det tror jeg ville være en rigtig dårlig idé ! - Jeg er helt sikker på
> at Søren Falkenbergs kunder ville blive _meget_ sure i ansigtet når de
> opdager at de skal betale kr. 1,75 pr. minut for at ringe til ham !

Hmm - koster det ikke ikke bare normal fastnet takst, det synes jeg da at
have læst ?

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-10-02 09:11

"[2730]Rasmus" <dontspamme@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm - koster det ikke ikke bare normal fastnet takst, det synes jeg da
at
> have læst ?

Nope, tilringning er det samme som normalt

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats