Autom. fartkontrol mellem Sorø og Rinsted!
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 01-10-02 16:34

Advarsel til alle hurtigkørere!

I udkanten af Sorø, på vej mod Ringsted ad hovedevejen, er en af de helt nye
automatiske fartkontroller opstillet på en stander, der ligner en lygtepæl!
De kører som forsøg nogle ganske få steder i landet, og Sorø er så blevet en
af de udvalgte byer!
Var selv lige ved at glemme den i dag, da der lå en 3-tyrker ved siden af
mig, som spillede lidt smart!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-10-02 11:28

Har hørt de står på øde, brede stækninger med godt udsyn, hvor stort set
alle kører for stærkt. I stedet for ved skoler o.l. hvor det er farligt.
Håber ikke det er rigtigt, for så må der da være tale om skjult skat.
Bestemt af folk som selv færdes omkring skoler til dagligt, og der også selv
kører for stærkt. PAS PÅ BØRNENE. Var det ikke for sikkerhedens skyld, frem
for pengene??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-10-02 11:36

> [...]
selv
> kører for stærkt. PAS PÅ BØRNENE. Var det ikke for sikkerhedens skyld,

________________________

Jeg kan så bekræfte, at netop laserkontrollen her i Sorø står et sted, hvor
jeg aldrig har hørt om nogen ulykker! Og selvfølgelig har de valgt en god
placering, så der er godt med udsyn til det lille skide kamera! Jeg klager
ikke, hvis det en dag tilfældigvis blev ramt af en godt læsset Scania!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 02-10-02 13:36

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> Jeg klager ikke, hvis det en dag tilfældigvis blev ramt af en godt læsset
Scania!

Tjaa, i de mere utilgængelige dele af Australien har jeg hørt at kameraerne
bliver skudt..
Man kunne vel låne en riffel...Hmm

Jens
RD

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-10-02 13:59

Tjah, her i Århus var de udsat for omfattende hærværk, så de nu stort set
har opgivet dem. Der havde ikke været nogen anmeldelser af dette hærværk.
Det kunne politiet ikke forstå, da nogen må have set noget......!!

Fra : Arne Olsen

Dato : 02-10-02 17:51

> [...]
> placering, så der er godt med udsyn til det lille skide kamera! Jeg klager
> ikke, hvis det en dag tilfældigvis blev ramt af en godt læsset Scania!

Vil du godt fortælle helt nøjagtigt hvor den står.

For det er vel ikke den der står nede ved SøSkoven, vel ?

/Arne.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-10-02 18:30

> Vil du godt fortælle helt nøjagtigt hvor den står.
>
> For det er vel ikke den der står nede ved SøSkoven, vel ?
>
> /Arne.
____________________

Jo... det er det, og for lige at komme dig i forkøbet, kan jeg afsløre af
jeg igen har kvajet mig!
Det er ikke en fartkontrol, men en vejrmåler! ...det fik jeg af vide i dag
af en gut, der arbejder i amtet!
Nå, ja... vi var ellers mange, der havde tænkt på at ramme den med noget, så
jeg var ikke den eneste!

Nå, men kør pænt derude!

Psycho Cowboy - som igen har kvajet sig så helt enormt!
Babygixxer

Fra : Arne Olsen

Dato : 02-10-02 18:47

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af en gut, der arbejder i amtet!
> Nå, ja... vi var ellers mange, der havde tænkt på at ramme den med noget,

Det var jeg nemlig lige ved og skrive, men jeg turde ikke :)

Jeg mener, at de for et par år siden havde sat et blåt blink oveni,
så hvis man overskred hastigheden, begyndte det at blinke.
Så lidt ret har du :)

/Arne

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-10-02 12:02

> Har hørt de står på øde, brede stækninger med godt udsyn, hvor stort set
> alle kører for stærkt. I stedet for ved skoler o.l. hvor det er farligt.
> Håber ikke det er rigtigt, for så må der da være tale om skjult skat.

Måske vi kunne skyde beslutningen ned med henvisningen til skattestoppet...

*bundnaiv optimist kan man jo altid være*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-10-02 13:47

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
selv
> kører for stærkt. PAS PÅ BØRNENE. Var det ikke for sikkerhedens skyld,

Du har fuldstændig ret. Ikke at det retfærdiggør at man kører for hurtigt,
men det lugter altså langt væk.

Politiet burde i stedet sætte fartmålere op på Åboulvarden, Fasanvej,
Jagtvej mm. om natten. Så kunne de skide taxaer og sænkede bimmere fra
albertslund lære at overholde hastighedsbegrænsningerne i byområderne.

Det er på tide at der bliver sagt stop for denne form for fartkontol og at
der i stedet bliver fokuseret på områder, hvor der ofte sker ulykker og hvor
man ønsker at højne trafiksikkerheden.

Hilsner,

Tony

Fra : Christian Stidsen

Dato : 02-10-02 10:51

> [...]
> af de udvalgte byer!
> Var selv lige ved at glemme den i dag, da der lå en 3-tyrker ved siden af

Så kommer så spørgsmålet der har vret stillet 100000000 gange før...

Når der nu bare står et kamera og en laser på en lygtepæl - kan den så se
nummerpladen på den MC ????

M.v.h.

Christian Stidsen

--