Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ebbe som Usenet-konge
Fra : Hariprasadh

Dato : 01-10-02 16:09

Dette er off-topic, men alligevel..
Foreslår, at Ebbe, denne det subtile fotografis mester, udråbes til konge af
Usenet.
Det vil stille ham i en position, hvor hans selvværd vokser, hvilket igen
betyder, at vi andre ikke konstant må se hans mindreværdskomplekser
udstillet ¨her i foto-gruppen.
Måske vil det også medføre, at vi ikke skal se flere ugentlige henvisninger
til fotografiens Bilka, nemlig www.photo-gallery.dk.

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 01-10-02 16:12

"Hariprasadh" <tanenbaum@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er off-topic, men alligevel..

Korrekt..du er off-topic :)

Claus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-10-02 16:24

"Hariprasadh" skrev i en meddelelse
> Dette er off-topic, men alligevel..

Hvorfor så poste det, hvis du godt ved at det er off topic ?

> "Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Nogle skal jo rydde lidt op, så der bliver til at være for andre.....

Reglerne på usenet er ikke for at irritere - men for at usenet til
et godt sted for alle der følger reglerne !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Hariprasadh

Dato : 01-10-02 16:30

"Jan Vestergaard" <jan@NOSPAMjve.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Reglerne på usenet er ikke for at irritere - men for at usenet til
> et godt sted for alle der følger reglerne !

Det har du ret i - bare besynderligt at du ikke har fået øje på alle de
netbetjente, der falder ind under kategorien patologi.

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Gunnar K

Dato : 01-10-02 22:24

Hej Hariprasadh, Nice name btw.

http://hosted.lanparty.dk/Angel/TheDump/arguing-retard.jpg

Mvh,

Gunnar K

Fra : Langgaard

Dato : 02-10-02 10:26

Hej

Det behøver vi ikke, han har allerede selv gjort det !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Asus

Dato : 07-10-02 10:55

God idé, så kan vi samle ind til en skovl, han er sikkert bedre til at grave
end til at fotografere.