Skærme
Fijala 3554
skærmkort
Fra : snuppi

Dato : 01-10-02 16:06

Hej jeg har et mega problem, jeg sidder med min venindes pc hun havde
fået virus,og kunne ikke få den til at virke igen,jeg lovede så at
prøve,så jeg lavede en f-disk og geninstallerede windows ME det gik uden
problemer MEN da jeg skulle indstallere grafikkortet og skulle genstate
gik pcèn i sort jeg statede i fejlsikret tilstand og der skriver den så
at skærmkortet ikk er konfigureret korrekt og at der mangler en driver .
Jeg henter så en opdateret driver men den vil stadig ikke den siger at
driveren ikke virker, det er et Diamond Stealth lll S540Xtreme
grafikkort og jeg har været inde på diamondnn.com og hente software
driver og opdateringer til kortet men det virker stadig ikke,så snart
det er indstalleret og man skal genstarte bliver skærmen sort med et
timeglas i midten som fryser
HJÆÆÆÆÆLP knus eva

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 02-10-02 13:35

snuppi wrote:
> [...]
> driver og opdateringer til kortet men det virker stadig ikke,så snart
> det er indstalleret og man skal genstarte bliver skærmen sort med et

Det har intet med skærmen at gøre, prøv i dk.edb.hardware.grafikkort
eller dk.edb.system.ms-windows (ikke cross-post).