MC-lif t/ løfter Hvilken..hvor?
Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-10-02 14:33

Hejsa!

Skal have anskaffet mig en lift/løfter til mc´en (Udgaven til at løfte
bagenden), således at det bliver nemmere at vedligeholde kæde mm. - Nogen
der kan anbefale en bestemt...evt. ved hvor man kan anskaffe sig en til en
fornuftig pris.

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-10-02 15:42

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der kan anbefale en bestemt...evt. ved hvor man kan anskaffe sig en til en

Købte en til 350kr hos Louis.de . Den passer stort set til alle
modeller op til ~150kg som de skriver. ved ik om du kan
være med i den klasse , eller din cykel må vi nok hellere skrive.
ellers har de andre dernede. Ved også at m and p laver nogle lidt kraftigere
til ca. 100kr mere.

> Mvh /Ole
> YZF-R6 ´02
/Thomas

Fra : BoS

Dato : 01-10-02 15:43

> [...]
> der kan anbefale en bestemt...evt. ved hvor man kan anskaffe sig en til en

Hej Ole

Jeg vil anbefale dig at købe en, der enten kan gå ind igennem akselen (hvis
den er hul - det er den på nogle modeller) eller en, hvor du kan skrue et
par ekstra "knubber" på bagsvingeren, så du undgår at skulle løfte på
svingeren nedefra. Det kan nemlig godt ridse. (Taler af erfaring)

Den model som TMP importerer (fås bla. i MC-Hjørnet i KBH) kan alle tre
ting. Den har jeg selv, og den er fin... Den gav jeg omkring 800,- for.

Min MC kan desværre kun løftes nedefra, så nu har jeg tapet de der
løftebeslag ind i gaffatape, men det er noget værre rod... Det er fordi
løftebeslagene er lavet af metal. Jeg har set nogle med plastikbeslag.

Jeg tror næsten, at din har hule aksler, men jeg er sgutte sikker.

mvh Bo

Fra : Mads Stetter

Dato : 01-10-02 16:41

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> løftebeslag ind i gaffatape, men det er noget værre rod... Det er fordi
> løftebeslagene er lavet af metal. Jeg har set nogle med plastikbeslag.

Den som man køber hos louis, har de heldigvis været så smarte at betrække
metalbeslagene med en gummibelægning!

Så er man vel ovre det problem...

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : BoS

Dato : 01-10-02 16:59

> Den som man køber hos louis, har de heldigvis været så smarte at betrække
> metalbeslagene med en gummibelægning!

Jo, det er man vel. Det virkelige problem er, at jeg købte min, inden jeg
kendte til Louis.
mvh Bo

Fra : Martin Poll

Dato : 01-10-02 17:40

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> wrote in message
Nogen
> der kan anbefale en bestemt...evt. ved hvor man kan anskaffe sig en til en
> [...]

Hej Ole
Jeg har set en hos mc-mester i vejby der så ud som god kvalitet prisen var
hvis jeg husker korrekt (nogle gange kan jeg ikke huske fra kl12 til
middag ) 395,-
du kan se deres addresse osv på http://www.mc-mester.dk.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : GRISEN

Dato : 07-10-02 18:04

On Tue, 1 Oct 2002 18:40:16 +0200, "Martin Poll" <pollFJERNDETTE@adslhome.dk> wrote:

>Jeg har set en hos mc-mester i vejby der så ud som god kvalitet prisen var
>hvis jeg husker korrekt (nogle gange kan jeg ikke huske fra kl12 til
> [...]

Jeg har lige været der. Kvaliteten er fin nok.
Prisen er pt. kr. 450,- + evt. porto kr. 42,-
mvh Jan

Fra : Poul B-H

Dato : 07-10-02 18:47

louis.de har tilbud på en, for tiden. Jeg tror det var 29 euro.

Poul B-H

Fra : Ole Sørensen

Dato : 02-10-02 07:37

Takker for svarrene....det lyder umiddelbart somom, at det ikke blievr den
store afskrivning, som jeg havde frygtet!

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02