Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gode papirkopier af neg. film
Fra : Tommy Hansen

Dato : 01-10-02 15:01

Hej.
Hvor får man lavet nogle virkelig gode papirbilleder af sine negativer ?
Jeg vil gerne betale noget mere end man gør for Merlins 50 kr. kvalitet.
Min gode gamle fotobutik (Sterling Foto i Skælskør) er blevet overtaget af
nogle nye ejere og de kan ikke levere ordentlig kvalitet længere, men de
tager stadig en hulens masse penge for det.
De skyder skylden på mit kamera, men det tager perfekt skarpe og belyste
dias, så det er vist kun en gang "rygsvømming" som man forsøger at undskylde
deres egen dårlige kundskaber/udstyr.
Jeg har droppet dem for evigt.
Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-10-02 18:56

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De skyder skylden på mit kamera, men det tager perfekt skarpe og belyste
> dias, så det er vist kun en gang "rygsvømming" som man forsøger at

Er der ikke nogen der får papirbilleder længere ?

MVH Tommy

Fra : itgrafen

Dato : 02-10-02 20:34

Hej Tommy

et godt bud på et godt sted at få fremkaldt film, negativ, dia, eller
digitalt er helt sikkert
Struer Foto, Kirkegade ?, Struer.
Det står et af landets bedste laboratorier (et gigantisk Fuji Lab) og bag
det står der nogle
dygtige menesker og tager sig af dine billeder.
De kan varmt anbefales og du kan sende dine negativer til dem. Du har dem
tilbage igen
i løbet af højst tre dage.

venlig hilsen
dorthe

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 03-10-02 08:50

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> wrote in

> Er der ikke nogen der får papirbilleder længere ?

Jo da, men de pålidelige labs er typisk lokale, og jeg tror ikke at der er
nogen der har spurgt efter labs i Skælskør før

Jeg bruger Foto/C i København men jeg ved ikke om de modtager/sender med
posten..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=48
http://www.photo.net/photodb/user?user_id=255231

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-10-02 16:26

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der har spurgt efter labs i Skælskør før
>
> Jeg bruger Foto/C i København men jeg ved ikke om de modtager/sender med

Tak for svaret, men jeg kan nok lave med at det ikke er i Skælskør

Jeg vil prøve at søge på nettet.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...