Lader
Fra : Brian Luckow

Dato : 01-10-02 11:14

Jeg skal have mig en intelligent oplader istedet for den primitive jeg
bruger nu.
Har kig på en Optimate III. Nogen der har erfaringer med den, er den OK?
Kan den både oplade de alm. (gammeldags) batterier og de nyere
vedligeholdelsesfri batterier?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Ted

Dato : 01-10-02 11:40

Hej Brian

Jeg købte en for 3 år siden, og den er tip top. Jeg har kun brugt den til de
nye type batterier, men skal i år (næste sæson) bruge den til den gl. type.
Dette skulle ikke være noget problem ! Optimate har den ekstra bonus, at der
følger et ledningssæt med til permanent fastgørsel til batteriet, hvorefter
man via et stik kan lade dette op fremover, uden at skulle af med
sædet/tanken.

Mvh Teddy

Fra : Morten C.

Dato : 01-10-02 19:46

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> wrote in message
> Jeg skal have mig en intelligent oplader istedet for den primitive jeg
> bruger nu.
> Har kig på en Optimate III. Nogen der har erfaringer med den, er den OK?

Den er sandelig også pingeling

> Kan den både oplade de alm. (gammeldags) batterier og de nyere
> vedligeholdelsesfri batterier?
-heller ikke her går du galt i byen med at vælge sådan en 'mate...

Har selv haft en gennem gennem 4 år nu - men bruger den faktisk ikek
længere, da jeg har en spritny cykel, der ikke pt har behovet :)

//MortenC