Slagerfeber nu total
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-02 10:20

Det lader til at slagerfeberen nu også så småt slår igennem hos børn nu. Nu
er det ved at være total.

VITAMINERNE NY BØRNE-DANSKTOPGRUPPE
Lyttede lige til "Box 10" på P4 (Radio Midt og Vest). De spillede en plade
med en børnegruppe som hedder "Vitaminerne". Jeg har ikke hørt den før og
formoder at der må være tale om en ny børnedansktopgruppe. Det var musik i
stil
med Jimi og Rene", som jo i mange år var Danmarks suverænt totalt
dominerende
børnedansktopgruppe.
Hvis "Vitaminerne" bliver lanceret ordentligt er det ingen tvivl om at
de overtager rollen som Danmarks dominerende børnedansktopgruppe. Denne
rolle har jo stået ledig siden "Jimi og Rene" stoppede som duo.
Ja ja, nu sigen nogen nok, at der selvfølgelig var "Mathias og Nicolaj".
Det er også rigtigt, men de blev aldrig tilnærmelsesvis ligeså kendte som
"Jimi og Rene". Jeg tvivler på at der er mange som kender gruppen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-02 10:48

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d996791$0$52241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> VITAMINERNE NY BØRNE-DANSKTOPGRUPPE
________

rettelse.

Efter en forespørgsel hos P4 i Vestjylland fortælles det at "Vitaminerne" er
lig med "Trunderup Friskoles Kor". Det nummer som blev spillet i radioen er
fra en cd som udkom i 1992.
Det var det samme årstal hvor "Jimi og rene" stoppede, så "Vitaminerne"
er nok bare ikke lanceret ordentligt, så de er blevet kendte. Musikken var
der i hvert fald ikke noget i vejen med.
Om de eksisterer stadig, med løbende udskiftning, ved jeg ikke. Måske
andre ved det.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-02 10:56

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d996e12$0$18156$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3d996791$0$52241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ________
>
> rettelse.
__________

Hwej igen igen

Tilføjelse til rettelse

Fandt lige denne side om gruppen, som kun har 250 medlemmer.

http://www.friskoler.dk/Kurser/Kurser%202002/02150-friskolekor

Hilsen Åge

Fra : Fissirul

Dato : 01-10-02 11:41

Siden der ikke er andre der gider besvare dine latterlige troll/flamebait
indlæg, er det helt fint du bare besvarer dine indlæg selv ......

Fra : -Martin S.-

Dato : 01-10-02 17:37

Fissirul wrote:
> Siden der ikke er andre der gider besvare dine latterlige
> troll/flamebait indlæg, er det helt fint du bare besvarer dine indlæg
> selv ......

*LOL*

Fra : Kim Petersen

Dato : 01-10-02 18:14

> Det lader til at slagerfeberen nu også [klip - og så går den vilde
skodans]

Feber er det rigtige ord. Må jeg anbefale at søge den nærmeste doktor for at
få hjælp.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-02 19:20

Kim Petersen <kems@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ancl51$bju$1@sunsite.dk...
> skodans]
>
> Feber er det rigtige ord. Må jeg anbefale at søge den nærmeste doktor for
at
> få hjælp.
_____

SLOL