Kan dette skærmkort køre på mit abit BP6 b~
Fra : Rene Sørensen

Dato : 01-10-02 08:15

Hej alle.

Jeg er igang med at opdatere mit hardware.
Jeg starter med et nyt skærmkort.
Det skal være:

Daytona GeForce4 Ti 4200 TV-Out

Kan det køre på mit gamle ABIT bp6 bundkort ?

Rene

AGP / 128MB DDR

Fra : -ZyklonB-

Dato : 01-10-02 14:50

"Rene Sørensen" <reso@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal være:
>
> Daytona GeForce4 Ti 4200 TV-Out
>
> Kan det køre på mit gamle ABIT bp6 bundkort ?

Hej

Skulle nok køre det det er jo et Intel 440BX chipset.
Men kik lige i din manual om AGP'en køre 4x så virker det 100%

MVH

Brian Hansen

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-10-02 19:45

"-ZyklonB-" <zyklonb@zyklonb.dk> wrote in message

> Skulle nok køre det det er jo et Intel 440BX chipset.
> Men kik lige i din manual om AGP'en køre 4x så virker det 100%

BP6 Kører IKKE x4. Jeg har selv det omtalte kort og et BP6 - hvis der ikke
kommer yderligere info skal jeg nok prøve det af - men ikke før søndag...!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-10-02 20:04

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in message

> BP6 Kører IKKE x4. Jeg har selv det omtalte kort og et BP6 - hvis der ikke
> kommer yderligere info skal jeg nok prøve det af - men ikke før søndag...!

Eller - vent - skulle man passe på - jeg mener 1.5V/3.3V kort?>