Lidt startproblemer
Fra : Ted

Dato : 01-10-02 07:20

Hej alle

Jeg har periodiske "el" problemer med at få startet min mc (mangler gnist på
tændrøret). I den forbindelse har jeg lige et spørgsmål - når tændingsnøglen
drejes og man kan hører benzinpumpen bliver aktiveret - er det så også 100%
sikkert, at der er skabt elektronisk kontakt til tændrørene ?
Eller "kører" der et separat "kontaktsæt" til disse.

Ps.: Div. udtryk bæger præg af at jeg er en rigtig el-spade.

Hilsen

ELmer....

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-10-02 08:28

"Ted" <teddy@mail.net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
100%
> sikkert, at der er skabt elektronisk kontakt til tændrørene ?

....nej, det er det ikke...

....hvis for eks. dødemandsknappen er aktiveret, kortsluttes
platinerne...

> Eller "kører" der et separat "kontaktsæt" til disse.

....hver kreds har sit ledningsnet...

> Ps.: Div. udtryk bæger præg af at jeg er en rigtig el-spade.

....velkommen...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)